راه اندازی کارخانه نوآوری یکی از ابعاد توسعه اقتصاد دیجیتال در شهر کرج است

به گزارش وبلاگ مهیار، خبرنگاران/البرز عضو شورای شهر کرج گفت: راه اندازی کارخانه نوآوری و صنایع خلاق البرز یکی از ابعاد توسعه مالی کلان شهر کرج است.

راه اندازی کارخانه نوآوری یکی از ابعاد توسعه اقتصاد دیجیتال در شهر کرج است

به گزارش وبلاگ مهیار، عمار ایزدیار گفت: هم اکنون در دوران اقتصاد دیجیتال به عنوان انقلاب نو دیجیتال قرار داریم که توجه به این موضوع می تواند بسیاری از نیازهای شهر کرج و استان البرز را برطرف کند.

وی با اشاره به فعالیت بیش از از 240 شرکت دانش بنیان در استان البرز گفت: برای سرعت بخشی به راه اندازی کارخانه نوآوری البرز، هر کدام از مراکز خدماتی استان نیز وظایفی برعهده گرفته اند که ضروری است به سرعت اقدامات مناسب را انجام دهند، قطعا با انجام نهایی این برنامه ها، شاهد تحول مالی در استان البرز به عنوان یکی از کلانشهرهای ایران خواهیم بود. شرکت دانش بنبان سیوان هم به عنوان مجری راه اندازی کارخانه نوآوری و صنایع خلاق البرز، امکانات و ظرفیت های مناسبی برای استارتاپ ها و شرکت های خلاق و نوآور در این فضا آماده نموده است که به زودی شاهد مراسم رسمی افتتاح خواهیم بود.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر کرج با اشاره به ظرفیت ها و توانمندی های کلان شهر کرج گفت: با فعال شدن کارخانه نوآوری و صنایع خلاق البرز، شاهد تحولات خوبی در حوزه فناوری و نوآوری در شهر کرج و شهرهای اطراف خواهیم بود و پیش بینی می گردد با شروع به کار این مجموعه، ارتباط بیشتر بین همه زنجیره زیست بوم نوآوری و کارآفرینی استان ایجاد گردد و شاهد تحول در ارایه راه کارهای نوآورانه در موضوعات باشیم، قطعا با تکمیل شدن این زنجیره، شاهد تاثیرات مثبت آن در برطرف نیازهای جامعه را تاکید بر نیازهای کلانشهر کرج خواهیم بود.

ایزدیار گفت: ویژگی های این کارخانه نوآوری و امکانات و تسهیلات فراهم شده به وسیله شرکت دانش بنیان سیوان، ظرفیت خوبی برای حضور جوانان و فعالان عرصه نوآوری در استان البرز و استانهای مجاور فراهم نموده است

وی گفت: نگاه ملی و فرا منطقه ای به کارخانه نوآوری البرز، باید مورد توجه جدی مسئولین ارشد استان قرار گیرد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "راه اندازی کارخانه نوآوری یکی از ابعاد توسعه اقتصاد دیجیتال در شهر کرج است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راه اندازی کارخانه نوآوری یکی از ابعاد توسعه اقتصاد دیجیتال در شهر کرج است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید