سرویس توییتر بلو با قیمت بالاتر در iOS، از فردا دوباره در دسترس کاربران قرار می گیرد

به گزارش وبلاگ مهیار، با تصاحب توییتر به وسیله ایلان ماسک، نسخه نو سرویس توییتر بلو با قیمت بالاتر و با قابلیت دریافت تیک آبی از راه رسید. اما عمر این سرویس کوتاه بود؛ چرا که دردسرهای زیادی برای توییتر به همراه داشت، تا جایی که این شبکه اجتماعی عرضه آن را متوقف کرد. حالا توییتر می خواهد دوباره از دوشنبه این سرویس را در اختیار کاربران قرار دهد، اما این بار با قیمتی بالاتر در نسخه iOS.

سرویس توییتر بلو با قیمت بالاتر در iOS، از فردا دوباره در دسترس کاربران قرار می گیرد

براساس رشته توییتی که به وسیله توییتر منتشر شده است، این سرویس با قیمت ماهانه 11 دلار در نسخه iOS و قیمت 8 دلار در نسخه وب از راه می رسد. دلیل قیمت بالاتر نسخه iOS به 30 درصدی کارمزدی برمی شود که اپل از توسعه دهندگان در اپ استور دریافت می نماید و در گذشته چنین موضوعی پیش بینی شده بود.

دریافت تیک آبی در توییتر بلو با ثبت شماره تلفن

کاربران با خرید سرویس Twitter Blue دوباره به تیک آبی دسترسی پیدا می نمایند، اما برای نمایش آن در پروفایل خود باید ابتدا شماره تلفن خود را ثبت نمایند. از سوی دیگر اگر کاربری تصمیم به تغییر هندل (نام کاربری)، نام نمایشی یا تصویر پروفایل خود بگیرد، تیک آبی را از دست می دهد و پس از آنالیز مجدد حساب، تیک آبی برمی شود.

به گفته مدیر محصول توییتر، استر کرافورد ثبت شماره تلفن پیش از دریافت تیک آبی در نسخه تازه سرویس بلو، برای جلوگیری از جعل هویت الزامی شده است.

در کنار تیک آبی، کاربران در توییتر بلو به چندین قابلیت دیگر از جمله امکان ویرایش توییت ها، آپلود ویدیوهای فول اچ دی و بعلاوه Reader Mode دسترسی پیدا می نمایند. به گفته توییتر، ویژگی هایی مانند تبلیغات کمتر و اولویت بندی در جست و جوها و پاسخ ها در آینده نزدیک از راه می رسند.

توییتر بعلاوه در رشته توییت خود اعلام نموده است که تیک طلایی را جایگزین برچسب Official کنونی برای کسب وکارها می نماید. این شبکه اجتماعی بعلاوه در ادامه به حساب های دولتی و چندجانبه گرا، تیک خاکستری اضافه می نماید.

باید منتظر ماند و دید کاربران تا چه میزان از نسخه تازه سرویس توییتر بلو استقبال می نمایند.

منبع: انتخاب

به "سرویس توییتر بلو با قیمت بالاتر در iOS، از فردا دوباره در دسترس کاربران قرار می گیرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرویس توییتر بلو با قیمت بالاتر در iOS، از فردا دوباره در دسترس کاربران قرار می گیرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید