مقرون به صرفه ترین بلیط سفر به سراسر ایران با پشتیبانی کامل

به گزارش وبلاگ مهیار، این روزها با آنلاین شدن خرید بلیط سفر از بلیط هواپیما گرفته تا قطار و اتوبوس، فرایند خرید بلیط برای سفر آسان، سریع و امن تر از قبل شده است.

مقرون به صرفه ترین بلیط سفر به سراسر ایران با پشتیبانی کامل

حقیقت این است که این اتفاق در پی ارائه خدمات باکیفیت از سوی بعضی از وب سایت های فروش بلیط سفر اتفاق افتاده است. وب سایت هایی که علاوه بر ارائه بلیط سفر با قیمت مناسب، خدمات پس از فروش مطلوبی ارائه داده و در تمام مراحل سفر همراه مسافران هستند.

علی بابا از معدود وب سایت هایی است که خدمات مطلوبی در این زمینه ارائه می دهد و شما می توانید به وسیله وب سایت و اپلیکیشن علی بابا مقرون به صرفه ترین بلیط هواپیما را با چند کلیک ساده بخرید.

شما می توانید با مراجعه به وبسایت و اپلیکیشن علی بابا، چهار محصول بلیط هواپیمای داخلی، بلیط هواپیمای خارجی، بلیط قطار و بلیط اتوبوس را در کوتاه ترین زمان ممکن و با چند کلیک، برای 100 درصد نقاط ایران و دنیا بخرید. به عنوان مثال برای خرید بلیط قطار کرمان مشهد، می توانید با اپلیکیشن علی بابا، علاوه بر آنالیز و مقایسه قیمت ها، بلیط سفر را آنلاین خریداری و هزینه آن را با کارت شتاب بانکی پرداخت کنید. اگر هم در هر مرحله از سفر با مسئله ای روبرو شدید با تیم پشتیبانی علی بابا تماس بگیرید.

اپلیکیشن علی بابا در دو نسخه اندروید و آی او اس ارائه شده است و به این ترتیب شما کاربر هر نوع گوشی موبایلی باشید، می توانید بدون احتیاج به مراجعه حضوری یا تماس تلفنی، بلیط سفر خود را بخرید.

این وبسایت علاوه بر ارائه خدمات کامل در زمینه فروش بلیط سفر، امکاناتی در اختیار مسافران قرار می دهد که پشتیبانی 24 ساعته در 7 روز هفته، پرداخت اینترنتی هزینه خرید بلیط سفر به هر نقطه از دنیا با کارت های شتاب بانکی، امکان استرداد هزینه پرداختی بابت خرید بلیط در صورت لغو سفر، امکان آنالیز و مقایسه قیمت بلیط سفر به صورت آنلاین و... بعضی از آنها هستند.

پس اگر قصد خرید بلیط قطار یزد و...، بلیط هواپیما و اتوبوس به هر نقطه از کشور را دارید به وبسایت علی بابا مراجعه یا اپلیکیشن علی بابا را روی گوشی تلفن همراهتان نصب کنید. شک نکنید که اگر از افراد پرسفر باشید، علی بابا پرکاربردترین اپلیکیشن موبایل شما خواهد بود.

منبع: کجارو / علی بابا

به "مقرون به صرفه ترین بلیط سفر به سراسر ایران با پشتیبانی کامل" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقرون به صرفه ترین بلیط سفر به سراسر ایران با پشتیبانی کامل"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید