صعود امامی و قاسمپور به نیمه نهایی قهرمانی دنیا

به گزارش وبلاگ مهیار، در ادامه رقابت های روز دوم کشتی آزاد قهرمانی دنیا 2022 در بلگراد صربستان، یونس امامی نماینده وزن 74 کیلوگرم ایران و دارنده مدال برنز دنیا در دومین مبارزه و در مرحله یک هشتم نهایی مقابل آیمار آندروسه از استونی در همان تایم نخست با نتیجه 10 بر صفر به رجحان رسید و راهی یک چهارم نهایی شد. امامی سپس در یک مبارزه حساس 8 بر 4 از سد توران بایراموف دارنده مدال طلای زیر 23 سال 2019 دنیا از آذربایجان عبور کرد و به نیمه نهایی راه یافت.

صعود امامی و قاسمپور به نیمه نهایی قهرمانی دنیا

امامی پیش از این در دور نخست استراحت کرد، سپس مقابل انریکه پرز کاستیلانوس از گواتمالا در مدت زمان یک دقیقه با نتیجه 10 بر صفر به رجحان رسید.

کایل دیک دارنده مدال های طلای دنیا و برنز المپیک از آمریکا و یکی از شانس های قهرمانی در این وزن در بالای جدول حضور دارد و تا ملاقات نیمه نهایی با امامی برخورد نخواهد کرد. کایل دیک نیز در مبارزه نخست مقابل اوروزبکوف از قرقیزستان در همان تایم نخست با نتیجه 10 بر صفر به رجحان رسید و در دومین مبارزه نیز اولونبایار از مغولستان را 12 بر 2 برد و راهی یک چهارم نهایی شد.

امامی و کایل دیک آمریکایی امشب آدینه در مرحله نیمه نهایی به مصاف هم می روند.

اما در وزن 92 کیلوگرم، کامران قاسم پور دارنده مدال طلای دنیا، در دومین مبارزه و در مرحله یک چهارم نهایی مقابل احمد باتایف دارنده مدال نقره اروپا 2022 از بلغارستان با نتیجه 7 بر 2 به رجحان رسید و راهی نیمه نهایی شد.

قاسمپور پیش از این در دور نخست استراحت کرد، سپس مقابل ادلان ویسخانوف از فرانسه در مدت زمان 3 دقیقه با نتیجه قاطع 10 بر صفر به رجحان رسید.

جی دن کاکس دارنده مدال طلای دنیا و برنز المپیک از آمریکا در دور اول حریف چینی را 10 بر صفر مغلوب کرد. کاکس در آن سوی جدول قرار گرفته است و تا ملاقات فینال با قاسم پور روبرو نخواهد شد. قاسم پور سال گذشته و در نیمه نهایی رقابت های قهرمانی دنیا 2021 مقابل این کشتی گیر آمریکایی با نتیجه 3 بر 3 صاحب پیروزی شده بود. قاسمپور و کاکس در صورت رجحان در نیمه نهایی مقابل رقبایشان فردا شب (شنبه) در ملاقات فینال به مصاف هم می روند.

علیرضا سرلک دیگر نماینده ایراندر روز دوم این رقابت ها بود که در دور نخست با نمایشی ضعیف برابر وانهائو زو از چین 6 بر 2 بازنده شد. سرلک برای اینکه بتواند در گروه بازنده ها برای رسیدن به مدال برنز کوشش کند باید منتظر صعود کشتی گیر چینی به فینال باشد، در غیر این صورت از دور رقابت ها کنار می رود. کشتی گیر چین در ادامه این رقابت ها حریفانی از آذربایجان و پورتریکو را شکست داد و راهی مرحله نیمه نهایی شده است.

منبع: فرارو

به "صعود امامی و قاسمپور به نیمه نهایی قهرمانی دنیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صعود امامی و قاسمپور به نیمه نهایی قهرمانی دنیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید