طرح بلندپروازانه عربستان برای گردشگری ماجراجویی، عربستان با طرح ریگ تجربه ورزش های دریایی و اوقات فراغت را متحول می نماید

به گزارش وبلاگ مهیار، The Rig برای علاقه مندان به ورزش های هیجانی و جویندگان ماجراجویی، از طراحی سکوهای نفتی دریایی الهام گرفته شده است و بیش از 300 هزار متر مربع وسعت دارد. این پروژه در 40 کیلومتری خط ساحلی، نزدیک جزیره الجرید و میدان نفتی بری در خلیج فارس واقع شده است.

طرح بلندپروازانه عربستان برای گردشگری ماجراجویی، عربستان با طرح ریگ تجربه ورزش های دریایی و اوقات فراغت را متحول می نماید

ریگ که به وسیله شرکت توسعه پارک نفت ساخته شده است، با هدف جذب بیش از 900 هزار بازدیدکننده سالانه تا سال 2032، برای طیف گسترده ای از مخاطبان داخلی، منطقه ای و بین المللی، از جمله جویندگان هیجان، کاوشگران، هواداران تعطیلات متعادل و جویندگان آرامش، مجذوب کننده است. این جاذبه شامل سه هتل با مجموع 800 اتاق، 11 رستوران، یک پارک ورزش های هیجانی و ماجراجویی، یک اسکله تفریحی و سکوی هلی کوپتر خواهد بود.

جدا از ارائه طیف گسترده ای از فعالیت های آبی، از جمله یک مرکز غواصی، ریگ بعلاوه دارای یک پارک تفریحی، یک پارک اسپلش، یک مرکز ورزش الکترونیکی، یک تئاتر چندمنظوره و زمین بازی چندمنظوره خواهد بود.

پروژه تفریح صندوق سرمایه گذاری عمومی (PIF) در راستای استراتژی شرکت و اهداف منظره عربستان 2030 برای یاری به رشد بخش گردشگری، یاری مستقیم و غیرمستقیم به فرصت های شغلی و تنوع بخشیدن به اقتصاد است.

منبع: گردشبان

به "طرح بلندپروازانه عربستان برای گردشگری ماجراجویی، عربستان با طرح ریگ تجربه ورزش های دریایی و اوقات فراغت را متحول می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طرح بلندپروازانه عربستان برای گردشگری ماجراجویی، عربستان با طرح ریگ تجربه ورزش های دریایی و اوقات فراغت را متحول می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید