فرصت های شغلی کرمانشاه نصیب کارگران ماهر غیربومی می گردد

به گزارش وبلاگ مهیار، استاندار کرمانشاه با بیان اینکه بخشی از فرصت های شغلی کرمانشاه نصیب کارگران ماهر غیربومی می گردد، گفت : باید با توسعه مهارت آموزی، احتیاج واحد های صنعتی استان به نیروی کار ماهر مرتفع گردد.

فرصت های شغلی کرمانشاه نصیب کارگران ماهر غیربومی می گردد

بهمن امیری مقدم استاندار کرمانشاه گفت : متاسفانه به علت کمبود نیروی ماهر در کرمانشاه بخشی از این احتیاج از خارج از استان تامین می گردد که باید با مهارت آموزی احتیاج واحد های صنعتی به نیروی کار ماهر در داخل استان تامین گردد.

وی اظهار داشت: متاسفانه طی این سال ها در زمینه ارائه آموزش مهارت های کاربردی و فنی بسیار ضعیف عمل شده و با وجود بحران بیکاری در کرمانشاه، حجم زیادی از نیرو های ماهر واحد های صنعتی از دیگر استان ها تامین شده است.

استاندار کرمانشاه با تاکید بر اینکه اداره کار باید نقش محوری تری در اشتغال استان ایفا نماید، مطرح نمود: جوانان کرمانشاهی با توجه به نوع مدرک و سطح تحصیلات باید در سامانه جستجوی شغل ثبت نام نمایند و اداره کار با توجه به احتیاج مجموعه های اجرایی و تولیدی، این جوانان را جهت بکارگیری و اشتغال معرفی کند.

امیری مقدم تاکید نمود: اداره کار باید احتیاج مجموعه های صنعتی در زمینه نیروی کار ماهر در حوزه های مختلف را شناسایی کند و با همکاری خانه صنعت و فنی و حرفه ای در زمینه آموزش نیرو های ماهر اقدام کند.

استاندار کرمانشاه با تاکید بر لزوم معرفی توانمندی شرکت های دانش بنیان استان، مطرح نمود: برپایی همایش سرمایه گذاری و ایجاد یک نمایشگاه دائمی با یاری اصناف و اتاق بازرگانی برای معرفی دستاورد های شرکت های دانش بنیان به مردم و سرمایه گذاران بسیار لازم است.

امیری مقدم با تاکید بر ضرورت برگزاری همایش سرمایه گذاران کرمانشاهی کشور گفت: اتاق بازرگانی با همکاری سایر نهاد های متولی اقدام لازم را در این باره انجام دهد و زمینه حضور سرمایه گذاران کرمانشاهی در استان را فراهم کند .

وبلاگ مهیار کرمانشاه کرمانشاه

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "فرصت های شغلی کرمانشاه نصیب کارگران ماهر غیربومی می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فرصت های شغلی کرمانشاه نصیب کارگران ماهر غیربومی می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید