قابل توجه علاقه مندان به ساخت فیلم کوتاه

به گزارش وبلاگ مهیار، تهران (پانا) - گفت و گوی زنده انجمن سینمای جوانان ایران پیرامون فیلم کوتاه این هفته با حضور رامتین شهبازی، نویسنده، پژوهشگر مطالعات میان رشته ای در هنر و مدرس دانشگاه، برگزار می گردد.

قابل توجه علاقه مندان به ساخت فیلم کوتاه

به گزارش روابط عمومی انجمن سینمای جوانان ایران، سی و چهارمین گفت و گوی زنده انجمن سینمای جوانان ایران پیرامون فیلم کوتاه ساعت 21 شامگاه چهارشنبه 1 اردیبهشت 1400 به وسیله صفحه اینستاگرام انجمن برگزار خواهد شد.

عنوان نشست تخصصی این هفته چگونه فیلم کوتاه بسازیم است که با رامتین شهبازی و اجرای حامد سلیمان زاده برگزار می گردد.

رامتین شهبازی متولد تهران و دارای مدرک کارشناسی ارشد در رشته ادبیات نمایشی و دانشجوی مقطع دکترای فلسفه هنر و مدر س دانشگاه است که علاوه بر فعالیت های مطبوعاتی به عنوان نویسنده و منتقد، به پژوهش کتاب های جستاری در جامعه شناسی فیلم، نشانه شناسی فرهنگی تاریخ ادبیات و تئاتر ایران اشاره نمود.

شهبازی همچنین نگارش مقالاتی چون آنالیز تاثیر هنر نقاشی در گونه نمایشی پرده خوانی ، تئاتر سنتی و آئینی، مطالعه بر بازی زبانی مرکز، حاشیه در نمایش آئینی سنتی سیاه بازی و مطالعه ای بر نمایشنامه توپ لاستیکی در پرونده کاری خود دارد.

مجموعه نشست های آموزشی آنلاین انجمن سینمای جوانان ایران با عنوان برخط فرضی هر هفته ساعت 21 به وسیله صفحه اینستاگرام انجمن به نشانی @iycs.ir برگزار می گردد.

لازم به ذکر است در فصل جدید برخط فرضی، هرماه یک مجری کارشناس موضوع واحدی را با حضورکارشناسان سینمایی مورد آنالیز قرار خواهد داد و این برنامه چهارشنبه هر هفته از ساعت 21 میزبان یک کارشناس مهمان خواهد بود.

بر این اساس، در نخستین مجموعه آموزشی از سری جدید برخط فرضی، حامد سلیمان زاده به عنوان مجری کارشناس، به وسیله صفحه اینستاگرام انجمن سینمای جوانان ایران موضوع چگونه فیلم کوتاه نقد کنیم؟ را طی 5 هفته با 5 مهمان این برنامه مورد واکاوی قرار خواهد داد.

تا به امروز سی وسه نشست تخصصی با عنوان برخط فرضی در حوزه های گوناگون مرتبط با فیلم کوتاه با حضور اساتید برجسته ایرانی و خارجی برگزار شده و ویدیوی نشست های قبلی در صفحه یادشده در دسترس علاقه مندان است.

منبع: خبرگزاری پانا

به "قابل توجه علاقه مندان به ساخت فیلم کوتاه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قابل توجه علاقه مندان به ساخت فیلم کوتاه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید