نسخه تازه گوشی تاشو سامسونگ تا سرانجام تابستان رسما وارد بازار می گردد ، برطرف همه اشکالات پیشین ، ارائه ویژگی های تازه

به گزارش وبلاگ مهیار، گلکسی فولد یا گوشی تاشو سامسونگ بالاخره پیروز شد بر همه مسائل خود غلبه کند و تا سپتامبر(شهریور تا مهر امسال) وارد بازار خواهد شد. این خبری است که پس از شصت و نه روز بالاخره به وسیله شرکت سامسونگ به طور رسمی منتشر شد.

نسخه تازه گوشی تاشو سامسونگ تا سرانجام تابستان رسما وارد بازار می گردد ، برطرف همه اشکالات پیشین ، ارائه ویژگی های تازه

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، سامسونگ یکی از معدود شرکت هایی بود که به فکر ساخت گوشی تاشو افتاد و ختی زودتر از بقیه فکر خود را عملی کرد، اما متاسفانه این پروژه به همان سرعتی که مطرح شد، بازنده شد و در نتیجه سامسونگ مجبور شد شصت و نه روز وقت صرف کند تا نسخه ای تازه از گوشی خود را رونمایی کند.

اکنون پس از این مدت زمان، سامسونگ اظهار داشت که یک نسخه تازه برای گلکسی فولد به عنوان نخستین گوشی تاشو خود آماده نموده است. بر اساس اعلان سامسونگ این گوشی یک ماه به شکل آزمایشی در بعضی از کشورهای منتخب عرضه و پس از آن وارد بازار بین المللی می گردد.

سامسونگ وعده داده که تمامی مسائل پیشین این گوشی از بین رفته و کاربران شاهد مشکل صفحه نمایش، مشکل خم شدن لولاها یا خاموش شدن ناگهانی صفحه نخواهند بود.

به طور کلی برطرف اشکالات شامل موارد زیر است:

-ایجاد یک لایه محافظ که فراتر از قاب است و وظیفه ان حفظ صفحه نمایش از گرد و غبار است

-تقویت صفحه نمایش برای حفاظت از آسیب دیدگی های شدید

-پوشش حفاظتی برای تقویت لولاهای باز و بسته شدن گوشی

-تقویت کننده های فلزی زیر صفحه نمایش (نمایشگر بی نهایت فلکس

-کاهش فاصله هوا بین بخش تاشو و لولاها

منبع: انتخاب

به "نسخه تازه گوشی تاشو سامسونگ تا سرانجام تابستان رسما وارد بازار می گردد ، برطرف همه اشکالات پیشین ، ارائه ویژگی های تازه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نسخه تازه گوشی تاشو سامسونگ تا سرانجام تابستان رسما وارد بازار می گردد ، برطرف همه اشکالات پیشین ، ارائه ویژگی های تازه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید