یک رنگ بسیار متفاوت برای آیفون 15 ، عکس

به گزارش وبلاگ مهیار، زومیت نوشت: اپل احتمالاً با رونمایی مدل قرمز آیفون 15 پرو، به پیش بینی تحلیلگران رنگ واقعیت می دهد: حرکت در خلاف جهت بازاری که با رکود دست وپنجه نرم می نماید.

یک رنگ بسیار متفاوت برای آیفون 15 ، عکس

پیش از معرفی گوشی های خانواده آیفون 15، شایعات زیادی در خصوص رنگ های احتمالی آن ها وجود داشت و حتی رندرهای باکیفیتی از رنگ قرمز تیره آیفون 15 پرو بیرون آمده بود.

ازآنجاکه اپل معمولاً مدل های پرو آیفون را در رنگ های خاص روانه باز می نماید، انتظار می رفت آیفون 15 پرو نیز با پیروی از همین قاعده به رنگ قرمز مزین گردد. با معرفی خانواده آیفون 15، امید تمام کسانی که انتظار رنگ ویژه و چشمگیری را برای مدل پرو می کشیدند، تا حدی بر باد رفت.

اپل برای رنگ بندی سری آیفون 15 کم کاری نکرد. آیفون 15 و آیفون 15 پلاس در رنگ های جوان پسند عرضه شدند، اما شدت رنگ بدنه آن ها از سوی بسیاری از کاربران مورد انتقاد نهاده شد. مدل آبی آیفون 15 بیشتر از آنکه آبی باشد، به سفیدی می زند. از طرفی در بین مدل های پرو، صرفاً رنگ تیتانیومِ طبیعی مورد استقبال نهاده شد.

  • خاک ارزشمندی که ناسا از فضا به زمین آورد/ عکس

  • اخراج مجری مشهور از تلویزیون اپل

بر اساس گزارش های مقدماتی، استقبال مردم از آیفون 15 طبق انتظار اپل پیش نرفته است. آمار رسمی چین نشان می دهد استقبال ساکنان این کشور از آیفون 15 تا 4.5 درصد کمتر از آیفون 14 بوده؛ آن هم در شرایطی که پیش بینی می شد اپل با فروش انفجاری آیفون 15، جایگاه نخست سامسونگ را در بازار موبایل تصاحب کند.

استقبال کمتر از انتظار مردم از آیفون 15، تعجب برانگیز است. اپل سال جاری مدل های معمولی را بسیار بهتر از قبل نموده و برای اولین بار در مدل های پرو سراغ پردازنده سه نانومتری و دوربین چهارمنشوری رفته است. اپل حتی برای تضمین فروش محصولات تازهش تصمیم گرفت قیمت گوشی آیفون 15 را نسبت به قیمت گوشی آیفون 14 افزایش ندهد.

مسائل غیرمنتظره آیفون 15 پرو، روی فروش گوشی تأثیرگذار بودند. در ابتدا مسائل داغی در مرکز توجه نهاده شد، اما گزارش های ضدونقیض می گفتند که در بعضی از مدل های آیفون 15 عیب سخت افزاری هم به چشم می خورد. اپل پس از انتقادهای فراوان، انتها واکنش نشان داد و مشکل داغی را با به روزرسانی نرم افزاری حل کرد؛ اما قطعاً کسی آغاز ضعیف آیفون 15 را فراموش نمی نماید.

اپل در نقطه ای حساس قرار گرفته است. باارزش ترین برند جهان که نمی خواهد بازی را ببازد، حالا باید به فکر روش هایی برای افزایش فروش آیفون باشد. یکی از برترین استراتژی ها برای افزایش فروش، رونمایی رنگ های تازه است؛ کاری که اپل تقریباً هر سال انجام می دهد.

دررابطه با خانواده آیفون 15، پیش بینی می گردد که اپل سراغ رونمایی رنگ قرمز تیره و رنگ های دیگری مثل سبز و صورتی و بنفش برود. حساب کاربری Apple Hub در شبکه اجتماعی ایکس، تصاویری از رنگ های مجذوب کننده و دیده نشده آیفون 15 پرو مکس منتشر نموده است. این رنگ ها به صورت نرم افزاری روی بدنه گوشی اعمال شده اند، اما مجذوب کنندهیت زیادی دارند و اپل می تواند از آن ها ایده بگیرد.

چین بزرگ ترین بازار موبایل جهان را دارد و همزمان سومین بازار پردرآمد اپل است؛ به همین علت شرکت تحت مدیریت تیم کوک اهمیت زیادی به چین می دهد.

قرمز به عنوان رنگ محبوب چینی ها که نمادی از شانس، شادی و خوشبختی در این فرهنگ است، شاید بتواند ورق را به نفع اپل برگرداند. افزایش فروش آیفون در چین، پیش بینی تحلیلگرها را محقق خواهد نمود.

5858

منبع: خبرآنلاین

به "یک رنگ بسیار متفاوت برای آیفون 15 ، عکس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یک رنگ بسیار متفاوت برای آیفون 15 ، عکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید