شرایط قرمز شد ؛ تماس ساپینتو با ستاره استقلال ، جدایی بازیکن محبوب استقلال به مقصد قبرس!

به گزارش وبلاگ مهیار، رسانه قبرسی در خبر جدیدی مدعی شده است که استقلال برای حفظ یامگا کار سختی دارد چرا که ساپینتو و مدیربرنامه های کوین، قصد دارند او را به قبرس ببرند.

شرایط قرمز شد ؛ تماس ساپینتو با ستاره استقلال ، جدایی بازیکن محبوب استقلال به مقصد قبرس!

به گزارش وبلاگ مهیار، دومین خبری که سایت سوپر اسپورت قبرس به فاصله چند ساعت از یکدیگر درباره اهداف نقل و انتقالاتی آپوئل منتشر نموده، حاوی اخبار خوبی برای طرفداران استقلال نیست. این رسانه صبح امروز از علاقه ریکاردو ساپینتو به کوین یامگا خبر داده بود و حالا نیز مدعی است که آبی ها کار سختی برای حفظ او دارند.

این وب سایت قبرسی در خبر قبلی خود به علاقه سرمربی پرتغالی جهت همکاری دوباره با کوین یامگا پرداخته بود. حالا این بار و با آنالیز این موضوع که ساپینتو در تیمش فقط یامگا و سیلوا را به عنوان بازیکن خارجی در اختیار داشته، تیتر او به این دو نفر اعتماد دارد و یکی از آنها را می خواهد؛ ساپینتو تماس تلفنی را شروع نموده، برای خبر نو خود انتخاب نموده و در گزارش زیر، به هدف قرار دادن یکی از برترین بازیکنان استقلال پرداخته است.

در این گزارش ذکر شده است: ریکاردو ساپینتو برای تجربه چالش های نو، از استقلال جدا شد. آپوئل مطمئناً می تواند او را به اوج بازگرداند، زیرا در ایران نسبت به سایر کشورهای جهان سخت است که پیشرفت یک حرفه ای را دنبال نمایند. اقدامات این مربی در تیم موفقیت آمیز بود، با این حال بازیکنان خارجی استقلال که تجربه بازی در لیگ پرتغال را داشتند، چقدر به او یاری کردند؟ تیمی که در لیگ برتر خلیج فارس به مقام سوم دست یافت و ساپینتو در انتخاب هایش فعال بود و بازیکنانی باکیفیتی را ارائه کرد.

ساپینتو بودجه چندانی طی حضور در استقلال در اختیار نداشت. رافائل سیلوا (مدافع وسط) و کوین یامگا به عنوان مدافع و هافبک راست، تنها بازیکنان خارجی حاضر در لیست او بودند. اولی سابقه حضور در بوآویشتا را دارد و به شدت اخبار زیادی پیرامون حضور دومی در آپوئل شنیده می گردد. بقیه بازیکنان استقلال، استعدادهای بومی بودند که به وسیله کادر فنی پرورش یافته اند.

کوین یامگا با تجربه حضور در دپورتیوو آوس، وایله و کیه وو ورونا، مشخصا فشار و سختی کار را می داند، زیرا تمام این تیم ها در طول مسابقات، خواسته هایی از این بازیکن داشته اند. انجام 21 بازی در لیگای پرتغال برای جلب توجه ساپینتو کافی بود، همانطور که با آبی ها، تیم سابقش، در 58 بازی به میدان رفت.

او در باشگاه استقلال آمارهای بسیار خوبی ارائه کرد، به همین علت آبی ها سعی می نمایند او را در تیم نگه دارند، اما ایرانی ها کار آسانی ندارند، چون مربی سابقش و بعلاوه ایجنت کوین با او تماس گرفته اند تا با پوشیدن لباس زرد و آبی به میدان برود.

منبع: همشهری آنلاین

به "شرایط قرمز شد ؛ تماس ساپینتو با ستاره استقلال ، جدایی بازیکن محبوب استقلال به مقصد قبرس!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شرایط قرمز شد ؛ تماس ساپینتو با ستاره استقلال ، جدایی بازیکن محبوب استقلال به مقصد قبرس!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید