پروژه بارگاه شمس از پیشرفت مطلوبی برخوردار است

به گزارش وبلاگ مهیار، معاون امور مجلس و استان های وزارت میراث فرهنگی گفت: احداث پروژه بارگاه شمس از پیشرفت مطلوبی برخوردار است.

پروژه بارگاه شمس از پیشرفت مطلوبی برخوردار است

به گزارش وبلاگ مهیار معاون امور مجلس و استان های وزارت میراث فرهنگی در جریان بازدید از پروژه احداث بارگاه شمس در خوی اظهار کرد: احداث پروژه از روند و پیشرفت مطلوبی برخوردار است و وزرات میراث فرهنگی با تمام توان از احداث این پروژه حمایت می نماید تا پروژه در کم ترین زمان به بهره برداری برسد.

واحدی با بیان اینکه در تخصیص بودجه برای ادامه احداث پروژه نهایت کوشش و یاری های لازم را خواهیم کرد، اضافه نمود: همیشه اهمیت احداث سریع بارگاه شمس در دستور کار واقع شده است.

جلیل جباری، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آذربایجان غربی نیز در این بازدید اظهار کرد: کوشش های شبانه روزی برای تکمیل هر چه سریع تر بارگاه شمس ادامه دارد و هیچ و بهانه و مانعی برای احداث و تکمیل بارگاه شمس قابل قبول نیست.

به گزارش ایسنا، مبلغ 30 میلیارد تومان از محل سفر رییس جمهور به استان به بارگاه شمس تخصیص یافت و در حال حاضر این روند احداث پروژه بارگاه شمس با شدت و قدرت ادامه دارد و پیش بینی می گردد در سال آینده تکمیل و به بهره برداری برسد.

منبع: دنیای سفر

به "پروژه بارگاه شمس از پیشرفت مطلوبی برخوردار است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پروژه بارگاه شمس از پیشرفت مطلوبی برخوردار است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید