پیرمرد 100 ساله ای که 84 سال تمام در یک شرکت کار نموده و به همین دلیل صاحب رکورد جهانی است!

به گزارش وبلاگ مهیار، سه توصیه خوب مردی که رکورد جهانی طولانی ترین دوره کاری در یک شرکت واحد را دارد، این است که یک کارفرمای خوب پیدا کنید، در زمینه ای کار کنید که در آن احساس انگیزه می کنید و روی زمان حال متمرکز بمانید.

پیرمرد 100 ساله ای که 84 سال تمام در یک شرکت کار نموده و به همین دلیل صاحب رکورد جهانی است!

والتر اورتمان همه اینها را تجربه نموده. او به مدت 84 سال است که در یک شرکت، یعنی شرکت نساجی ReneauxView کارمی نماید و چند سال آینده هم مشغول به کار خواهد بود. کتاب رکورد های دنیای گینس در ژانویه، رکوردشکنی او را تایید کرد.

اورتمان در 19 آوریل 1922 در شهر کوچک بروسک برزیل که جمعیت زیادی آلمانی زیادی داشت، متولد شد. او از سنین پایین آغاز به کار کرد. کار او در سن پایین از سر ناچاری بود، چون خانواده اش با مسائل اقتصادی روبرو بودند. او در ژانویه 1938 به عنوان دستیار حمل و نقل استخدام شد و در این زمان تنها 15 سال داشت. در این زمان نام شرکت Industrias Renaux SA بود.

چون او بزرگ ترین پسر از بین 5 فرزند خانواده بود، مادرش در 14 سالگی به او گفت که کاری پیدا کند. به علت تسلط به زبان آلمانی، او استخدام شد. اورتمان با پشتکار کار کرد و از همان ابتدا مهارت های برجسته و تمایلی برای یادگیری نشان داد.

او بعداً در بخش فروش کاری پیدا کرد، از موقعیت کاری اش لذت می برد و آن ارتقایی برای خود می دانست.

من به سائوپائولو سفر کردم و در کمتر از یک هفته ، سفارش هایی به مقدار 3 ماه دریافت کردم.

او در دهه 1950 سفر برای کارهای شرکت به همه برزیل سفر می کرد و عاشق مسافرت شد. او توانست روابط خوبی با مشتریان برقرار کند و با آنها دوست گردد.

او در نهایت به سمت مدیر فروش ارتقا یافت که تا به امروز همین شغل را در اختیار دارد. او همچنان مسئول هماهنگی تیمی از نمایندگی های فروش شرکت را دارد.

او در طول 84 سال زندگی حرفه ای خود، با 9 ارز مختلف دستمزد دریافت نموده و سازگاری با شرایط متغییر شرکت و دنیا را به خوبی آموخته است.

اورتمان یک روتین روزانه عالی دارد. او هر روز صبح ورزش می نماید و به دفتر می رود.

وقتی کاری را که دوست داریم انجام می دهیم، متوجه گذشت زمان نمی شویم.ـ

در 19 آوریل، او 100 سالگی خود را با خانواده، دوستان و همکاران جشن گرفت. فکر و حافظه او مثل همواره خوب کار می نماید.

او البته می گوید که این رکورد گرچه غرورآفرین است، اما در واقع برای شکستن رکورد نبوده که کار می نموده.

او دوست دارد روی حال متمرکز باقی بماند: من نه برنامه ریزی زیادی انجام می دهم و نه به فردا اهمیت می دهم. تنها چیزی که برایم مهم است این است که فردا روز دیگری باشد که در آن از خواب بیدار شوم، ورزش کنم و سر کار بروم. شما باید مشغول حال باشید، نه گذشته یا آینده. اینجا و اکنون چیزی است که اهمیت دارد. پس بیا بریم سر کار!

منبع: یک پزشک

به "پیرمرد 100 ساله ای که 84 سال تمام در یک شرکت کار نموده و به همین دلیل صاحب رکورد جهانی است!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیرمرد 100 ساله ای که 84 سال تمام در یک شرکت کار نموده و به همین دلیل صاحب رکورد جهانی است!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید