کارگروه ویژه برای برطرف نواقص و تکمیل مسکن مهر پردیس تشکیل شد

به گزارش وبلاگ مهیار، سرپرست شرکت عمران شهر نو پردیس با اشاره به تاکید ویژه رییس جمهوری برای تکمیل مسکن مهر، گفت: کارگروه ویژه ای برای تکمیل مسکن مهر پردیس و اطلاع رسانی درباره برطرف نواقص و مسائل آن از امروز در شرکت عمران شهر نو پردیس تشکیل شد.

کارگروه ویژه برای برطرف نواقص و تکمیل مسکن مهر پردیس تشکیل شد

به گزارش ایرنا، پیمان پیرفرشی با اشاره به بازدید امروز (سه شنبه) رییس جمهوری و وزیر راه و شهرسازی از مسکن مهر پردیس، اضافه نمود: موضوع تکمیل مسکن مهر پردیس از جمله موضوعات مهمی بود که در روز جاری مورد آنالیز نهاده شد.

وی شرح داد: اولویت نخست دولت، تکمیل واحدهای مسکن مهر و برطرف نواقص و مسائل است که در جلسات کاری و بازدید حضوری از سایت های مسکن شهر تازه پردیس، با توجه به درخواست مکرر متقاضیان و ساکنان مسکن مهر در دستور کار نهاده شد.

به گفته پیرفرشی، دولت در گام نخست تکمیل مسکن مهر را مورد تایید ویژه قرار داده است و رییس جمهوری نیز در دستوری ویژه خواهان آن است که با کار جهادی تکمیل مسکن مهر دستور کار اول شرکت عمران قرار گیرد.

سرپرست شرکت عمران شهر تازه پردیس گفت: برطرف نواقص در جزییات ساختمانی و هم تکمیل تاسیسات روبنایی و زیربنایی که اکنون در بعضی سایت ها وجود دارد، در دستورکار شرکت عمران پردیس واقع شده است.

وی بیان داشت: از همین امروز کارگروه ویژه در شرکت عمران تشکیل و موارد مطرح شده آنالیز و احصا و گزارش آن به دستور رییس جمهوری به مردم اعلام خواهد شد.

پیرفرشی گفت: طرح جهش فراوری مسکن نیز امروز به دستور رستم قاسمی وزیر راه و شهرسازی مورد آنالیز دقیق نهاده شد و در جمع بندی نهایی بر اینکه هرگونه تامین مسکن با نگاه به مسائل گذشته و در نظر گرفتن زیرساخت و ظرفیت پذیری زیست پذیری شهر پردیس باشد، تاکید شد.

به گفته وی، در سطح رییس جمهوری در هشت سال گذشته بازدیدی از سایت مسکن مهر پردیس نداشتیم و بازدید امروز نشان می دهد که دولت اهتمام ویژه ای به تکمیل مسکن مهر دارد.

سرپرست شرکت عمران شهر تازه پردیس بعلاوه درباره تامین منابع تکمیل مسکن مهر پردیس، گفت: با استفاده از ظرفیت های قانونی از محل منابع داخلی، از به جای مانده منابع مربوط به تسهیلات مسکن مهر و آورده مردم و تخصیص های دولت که به صورت ویژه در سال 1401 برای تکمیل پروژه های زیربنایی و روبنایی خواهد بود، پروژه ها تکمیل خواهند شد.

منبع: خبرگزاری پانا

به "کارگروه ویژه برای برطرف نواقص و تکمیل مسکن مهر پردیس تشکیل شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کارگروه ویژه برای برطرف نواقص و تکمیل مسکن مهر پردیس تشکیل شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید