آیا مسئولان فدراسیون تکواندو خلاف بیانیه رفتار می نمایند؟

به گزارش وبلاگ مهیار، آرش فرهادیان طی چند روز گذشته در گفتگوهایی اعلام نموده که انتخاب هیچ فردی برای حضور در کادر فنی تیم های ملی قطعی نیست و هفته آینده کمیته فنی سرمربی تیم ملی را انتخاب و معرفی خواهد نمود.

آیا مسئولان فدراسیون تکواندو خلاف بیانیه رفتار می نمایند؟

اما این موضوع بر خلاف بیانیه ای است که فدراسیون پس از چند جلسه با ملی پوشان و کارشناسان در قالب هم اندیشی با رئیس و حضور در جلسات کمیته فنی منتشر کرد.

در بیانیه فوق آمده بود که کمیته فنی با دعوت کارشناسان خبره تقویت خواهد شد. آیا قرار است کمیته فنی با حضور اعضای سابق و بدون تقویت و با همان شیوه قدیمی، مربیان تیم های ملی را انتخاب کند؟ بهتر نیست اعضای کمیته فنی قبل از اقدام عجولانه برای انتخاب مربیان تیم ملی وقت خود را صرف تعریف پارامترهای لازم برای این انتخاب کند؟

از سوی دیگر تقویم فدراسیون دنیای تکواندو هیچ برنامه ای برای برگزاری مسابقات مختلف از جمله قهرمانی دنیا و یا گرندپری ها اعلام نکرده است. این یعنی آنکه حداقل تا بهمن ماه تیم ملی هیچ برنامه ای ندارد و تقویم سال 2022 هم منتشر نشده است.

برگزاری رقابتهای گرندپری موجو و گرند اسلم ووشی هم در هاله ای از ابهام واقع شده است و حتی در صورت برگزاری هم آنقدر مهم نیست که برای آن دست به چنین انتخاب عجولانه ای بزنیم. نکته مهم دیگر اینکه دایره مربیانی که بخواهند سکان راهنمایی تیم ملی را به اسم نفر اول برعهده بگیرند چندان عظیم نیست و شاید به نفرات جوان با روزمه بهتر بتوان برای حضور در همین دو تورنمنت (در صورت برگزاری) اعتماد کرد.

به نظر می رسد فدراسیون تکواندو قبل از انتخاب مربیان تیم ملی می بایست پس از اصلاح ساختار سازمان تیم ملی از نفرات مقبول در بین جامعه تکواندو، با دانش فنی بالا و کارنامه روشن و درخشان در این بخش دعوت به همکاری کند. بالا بردن عیار فنی کمیته فنی با حذف و اضافه بعضی نفرات، تدوین آئین نامه انتخاب مربیان تیم های ملی قبل از انتخاب مربیان تیم ملی هم مهمتر خواهد بود.

در انتها باید اسم کنیم که چنین انتخاب هایی نتایجی جز آنچه در گذشته شاهد بودیم نخواهد داشت. شاید اگر تصمیم گیرندگان تکواندو کمی به توصیه های خبرگان این رشته که با وجود همه ناملایمات گذشته به عشق ورزش مورد علاقه خود در جلسات کارشناسی شرکت کردند، توجه می کردند الان شاهد بیانیه ای پربارتر و معین بودن نقش راه آینده بودیم. هرچند معتقدیم این انتخاب عجولانه به تغییر تحولات آینده در وزارت ورزش چندان بی ربط نیست.

منبع: خبرگزاری مهر

به "آیا مسئولان فدراسیون تکواندو خلاف بیانیه رفتار می نمایند؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آیا مسئولان فدراسیون تکواندو خلاف بیانیه رفتار می نمایند؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید