مسابقات تکواندو جام باشگاه های کشور برگزار می گردد

به گزارش وبلاگ مهیار و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تکواندو، دومین دوره مسابقات تکواندو جام باشگاه های کشور گرامیداشت شهدای مدافع سلامت به شیوه جام جهانی طی روزهای 17 و 18 تیرماه به میزبانی خانه تکواندو برگزار می گردد. این رقابت ها در گروه مردان و رده سنی بزرگسالان (10 دی ماه 1382 به پایین) پیگیری خواهد شد.

مسابقات تکواندو جام باشگاه های کشور برگزار می گردد

سقف تعداد تیم های شرکت نماینده 8 تیم است و در صورتی که تعداد تیم های متقاضی بیش از سقف معین شده باشد، ملاک اولویت به ترتیب با تیم های لیگ برتر و لیگ دسته یک در سال 1399 است.

تیم های که تمایل به حضور در این دوره از مسابقات دارند تا روز دوشنبه 7 تیرماه فرصت دارند آمادگی خود را به صورت مکتوب همراه با فیش واریزی به فدراسیون اعلام نمایند.

در صورتی که تعداد تیم های شرکت نماینده 6 باشد، رقابت ها به صورت دوره ای (یک دور رفت) برگزار می گردد؛ اگر تعداد 7 تیم و به بالا باشد، مسابقات در دو گروه پیگیری شده و از دو گروه دو تیم به مرحله بعد صعود نموده که به صورت ضربدری و سپس در مرحله نهایی، رده بندی و فینال برگزار خواهد شد. سرگروه از بین 4 تیم برتر لیگ جام خلیج فارس به ترتیب اولویت معین می گردد.

رقابت ها طبق آخرین قوانین فدراسیون جهانی برگزار می گردد و هر تیم باید متشکل از 6 تکواندوکار (4 ورزشکار اصلی و 2 ورزشکار ذخیره که در صورت احتیاج می توانند پس از خاتمه راند اول نسبت به تعویض یک نفر ورزشکار ذخیره اقدام نمایند) باشد.

مسابقات در تمام مراحل در 3 راند 4 دقیقه ای برگزار خواهد شد و در صورت تساوی راند طلایی هم در 4 دقیقه پیگیری می گردد و مجدداً در صورت تساوی در خاتمه راند چهارم به ترتیب اولویت، تفاضل امتیاز - کام چوم و سپس براساس آیتم های برتر تصممیم گیری می گردد.

هر برد 3 امتیاز است و در صورت تساوی امتیاز دو یا چند تیم طبق قانون بالا عمل خواهد شد.

منبع: خبرگزاری مهر

به "مسابقات تکواندو جام باشگاه های کشور برگزار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مسابقات تکواندو جام باشگاه های کشور برگزار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید