استان هایی که در هفته آینده بارانی خواهند شد ، کاهش نسبی دما در سواحل خزر ، دمای سردترین مرکز استان کشور 5 درجه شد

به گزارش وبلاگ مهیار، رئیس مرکز ملی پیش بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا از رگبار پراکنده و وزش باد در بعضی استان ها بعلاوه وزش باد و کاهش دما در نقاط مختلف کشور اطلاع داد.

استان هایی که در هفته آینده بارانی خواهند شد ، کاهش نسبی دما در سواحل خزر ، دمای سردترین مرکز استان کشور 5 درجه شد

به گزارش وبلاگ مهیار، صادق ضیاییان درباره شرایط جوی کشور اظهار کرد: امروز شنبه (25 شهریور) در مناطقی از استان های مازندران، گلستان و خراسان شمالی رگبار پراکنده و وزش باد رخ می دهد.

وی اضافه کرد: از بعدازظهر یکشنبه(26 شهریور) در شمال آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی و اردبیل، بارش پراکنده و وزش باد رخ می دهد.

رئیس مرکز ملی پیش بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا ادامه داد: دوشنبه (27 شهریور) در سواحل دریای خزر، ارتفاعات البرز و مناطقی از شمال غرب رگبار باران، گاهی رعد و برق و وزش باد شدید همراه با کاهش نسبی دما پیش بینی می گردد.

وی ادامه داد: سه شنبه (28 شهریور) این شرایط در استان های گیلان و مازندران و ارتفاعات غربی البرز ادامه خواهد داشت. چهارشنبه (29 شهریور) نیز در سواحل غربی دریای خزر بارش پراکنده انتظار می رود.

به گفته ضیاییان، طی پنج روز آینده در مناطقی از شرق و شمال شرق کشور افزایش سرعت وزش باد و در نواحی مستعد خیزش گردوخاک پیش بینی می گردد این شرایط امروز و فردا در بخش هایی از جنوب غرب کشور انتظار می رود.

وی اضافه کرد: طی سه روز آینده خلیج فارس و در روزهای دوشنبه و سه شنبه دریای خزر مواج پیش بینی می گردد.

رئیس مرکز ملی پیش بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا درباره شرایط جوی تهران طی دو روز آینده نیز اظهار کرد: آسمان تهران فردا یک شنبه (26 شهریور) قسمتی ابری و گاهی وزش باد با حداقل دمای 21 و حداکثر دمای 31 درجه سانتیگراد و روز دوشنبه (27 شهریور) صاف از بعد از ظهر وزش باد و گاهی وزش باد شدید با حداقل دمای 20 و حداکثر دمای 29 درجه سانتیگراد پیش بینی می گردد.

ضیائیان در سرانجام گفت: طی امروز و فردا (25 و 26 شهریور) اهواز با دمای 43 درجه سانتیگراد گرم ترین و شهرکرد با دمای 5 و 6 درجه سانتیگراد خنک ترین مراکز استان کشور هستند.

منبع: همشهری آنلاین

به "استان هایی که در هفته آینده بارانی خواهند شد ، کاهش نسبی دما در سواحل خزر ، دمای سردترین مرکز استان کشور 5 درجه شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استان هایی که در هفته آینده بارانی خواهند شد ، کاهش نسبی دما در سواحل خزر ، دمای سردترین مرکز استان کشور 5 درجه شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید