شمال کشور خنک می گردد، بارش پراکنده در بعضی استان ها

به گزارش وبلاگ مهیار، فردا در استان های ساحلی خزر و اردبیل کاهش دما بین 6 تا 10 درجه و روزهای یکشنبه و دوشنبه در شمال شرق کشور کاهش دما بین 9 تا 12 درجه پیش بینی می گردد.

شمال کشور خنک می گردد، بارش پراکنده در بعضی استان ها

به گزارش خبرنگار راه و شهرسازی گروه مالی وبلاگ مهیار، بر اساس تحلیل آخرین نقشه های پیش یابی هواشناسی امروز در شرق هرمزگان، جنوب شرق کرمان و جنوب سیستان و بلوچستان رگبار و رعد و برق، گاهی وزش باد شدید موقت و در بعضی نقاط استان های اردبیل، گیلان، مازندران، گلستان، شمال آذربایجان شرقی، شمال آذربایجان غربی بارش پراکنده گاهی رعد و برق و وزش باد شدید موقت پیش بینی می گردد.

از بعدازظهر امروز و طی روز شنبه در استان های ساحلی دریای خزر، اردبیل، شمال آذربایجان شرقی و شمال آذربایجان غربی رگبار، رعدوبرق و وزش باد شدید موقت رخ می دهد.

روز شنبه در جنوب سیستان وبلوچستان و شرق هرمزگان هم رگبار پراکنده، رعدوبرق و وزش باد شدید موقت پیش بینی می گردد. یکشنبه در مازندران ،گلستان و بعضی نقاط خراسان شمالی، هرمزگان، رگبار باران، رعدوبرق و وزش باد شدید موقت و دوشنبه در بعضی نقاط گیلان و مازندران بارش پراکنده رخ خواهد داد.

شنبه و یکشنبه در اردبیل و سواحل دریای خزر کاهش دما بین 6 تا 10 درجه و یکشنبه و دوشنبه در شمال شرق کشور کاهش دما حدود 9 تا 12 درجه رخ خواهد داد.

آسمان تهران صاف گاهی همراه با وزش باد خواهد بود . بیشترین دمای تهران به 33 و کمترین آن به 24 درجه می رسد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "شمال کشور خنک می گردد، بارش پراکنده در بعضی استان ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شمال کشور خنک می گردد، بارش پراکنده در بعضی استان ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید