الهلال شاکی از یک بازیکن فولاد!

به گزارش وبلاگ مهیار، بدون تردید می توان عارف آقاسی را برترین بازیکن فولاد خوزستان در ملاقات حساس شب گذشته مقابل الهلال عربستان دانست؛ مدافعی که اگر در عقب زمین برای نماینده ایران بازی نمی کرد، معین نبود چه نتیجه ای رقم می خورد و به جای شکست یک بر صفر، یک باخت پُرگل برای فولاد اتفاق می افتاد.

الهلال شاکی از یک بازیکن فولاد!

عارف آقاسی که در این فصل باثبات ترین بازیکن فولاد بوده و در 18 مسابقه لیگ برتر بازی نموده، در لیگ قهرمانان آسیا نیز در تمام مسابقات به میدان رفت و دیشب هم یکی از 11 نفر اصلی تیمش برابر الهلال عربستان بود که عملکردش به شدت الهلالی ها و رامون دیاز، سرمربی شناخته شده این تیم را عصبانی کرد و برنامه های آنها را بهم ریخت.

این مدافع 26ساله سابقا ملی پوش تمام نبردهای زمینی و هوایی مقابل ستاره های نامدار الهلال برنده بود و حتی یک دوئل را به آنها نداد و در کنار آن با زدن چهار تکل موفقیت آمیز و هشت دفع توپ، کاری کرد تا کریستوفر کنت غیر از دو صحنه، خطر جدی روی دروازه اش به وجود نیاید و عارف در نقش سد فولاد ظاهر گردد.

عارف آقاسی که با عملکردش مقابل الهلال عربستان در تیم منتخب سوفا اسکور در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا نیز جای گرفته، در بازی شب گذشته بارها مانع از پیشروی موسی مارگا، ویتو، سالم الدوسری و... شد و تکل ها و پیروزی او در جدال های تن به تن کاری کرد تا برترین بازی او برای فولاد در جدال با نماینده سعودی ها و نایب قهرمان جام باشگاه های دنیا رقم بخورد.

منبع:ورزش سه

منبع: فرارو

به "الهلال شاکی از یک بازیکن فولاد!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "الهلال شاکی از یک بازیکن فولاد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید