این کاربران تا امروز از استفاده از تردز محروم بودند!

به گزارش وبلاگ مهیار، زومیت نوشت: در وب سایت Threads شمارش معکوس جدیدی قرار گرفته است که پنجشنبه این هفته به انتها خواهد رسید.

این کاربران تا امروز از استفاده از تردز محروم بودند!

متا تیرماه سال جاری شبکه اجتماعی اینستاگرام تردز را به عنوان رقیب ایکس یا توییتر سابق در کشورهایی ازجمله ایالات متحده و بریتانیا راه اندازی کرد. حالا پس از گذشت بیش از 5 ماه، به نظر می رسد که Threads خاتمه در 14 دسامبر (23 آذرماه) در اتحادیه اروپا نیز منتشر خواهد شد.

متا هنوز هیچ بیانیه رسمی در این رابطه منتشر ننموده است، اما The Verge در گزارش جدیدی ادعا می نماید که شمارش معکوس بدون عنوانی به وب سایت Threads اضافه شده که (هنگام نوشتن این گزارش) فقط کمی بیشتر از 5 روز دیگر از زمان آن به جای مانده است.

بعلاوه همان طور که مت ناوارا، محقق اپلیکیشن شرح می دهد، کاربران اروپایی اینستاگرام با جستجوی عبارت ticket در این شبکه اجتماعی، یک دعوت نامه دیجیتال به Threads را مشاهده خواهند کرد که زمان راه اندازی برنامه در آن معین است.

البته این زمان راه اندازی می تواند براساس کشوری که کاربر در آن مستقر است، متفاوت باشد. بعلاوه هنوز معین نیست که تمام کشورهای اتحادیه اروپا به این شبکه اجتماعی دسترسی پیدا خواهند کرد یا متا میخواهد ابتدا آن را برای کشورهای خاصی ارائه کند.

علت تأخیر در راه اندازی اینستاگرام تردز برای اتحادیه اروپا

کریستین پی، سخنگوی متا، از عدم قطعیت در قوانین نظارتی آینده به عنوان علتی برای راه اندازی با تأخیر تردز در اتحادیه اروپا یاد نموده است که احتمالاً به سیاست های سخت گیرانه قانون بازارهای دیجیتال (DMA) اتحادیه اروپا ارتباط دارد. متا همراه با سایر غول های فناوری ازجمله مایکروسافت و اپل، رسماً به عنوان دروازه داران این قانون معین شده اند و حالا باید قوانین جدیدی را درزمینه رضایت کاربران و حفاظت از داده های آن ها رعایت نمایند. هنوز معین نیست که آیا متا با توجه به این قوانین، در تجربه اصلی تردز برای کاربران اتحادیه اروپا تغییری ایجاد خواهد نمود یا خیر.

در رابطه با قابلیت های اینستاگرام تردز، اخیراً متا هشتگ ها را به پلتفرم خود اضافه نموده بود. حذف جداگانه حساب تردز بدون پاک کردن اکانت اینستاگرام دیگر تغییر قابل توجه چند وقت گذشته این شبکه اجتماعی است. متا بعلاوه درحال کار روی API برای Threads است.

227227

منبع: خبرآنلاین

به "این کاربران تا امروز از استفاده از تردز محروم بودند!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "این کاربران تا امروز از استفاده از تردز محروم بودند!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید