بارسلونا 1 - رئال مادرید 3؛ تداوم رکورد شکست ناپذیری زیدان در نیوکمپ

به گزارش وبلاگ مهیار، خبرگزاری خبرنگاران- رئال مادرید پیروز شد با عبور از سد بارسلونا در ورزشگاه نیوکمپ، ناکامی های خود در هفته اخیر را به دست فراموشی بسپارد.

بارسلونا 1 - رئال مادرید 3؛ تداوم رکورد شکست ناپذیری زیدان در نیوکمپ

به گزارش وبلاگ مهیار، رئال مادرید تحت هدایت زین الدین زیدان با نتیجه ای قاطعانه، اولین شکست رونالد کومان در اولین ال کلاسیکوی فصل را تحمیل کرد و با 13 امتیاز موقتاً به صدر جدول صعود کردند. بارسلونا امروز در حساس ترین بازی هفته لالیگا و البته فوتبال اروپا در ورزشگاه نوکمپ میزبان رئال مادرید بود که این مسابقه در نهایت با نتیجه 3-1 به سود شاگردان زین الدین زیدان انتها یافت.

برخلاف پیش بینی این رئال مادرید بود که کار را بهتر آغاز کرد و در همان دقایق ابتدایی توانست دروازه بارسلونا را باز کند. حرکت بسیار خوب کریم بنزما و پاس در عمق او برای فدریکو والورده، با ضربه دقیق ستاره اروگوئه ای همراه بود تا دروازه بارسا باز شده باشد. بلافاصله بعد از گل رئال مادرید بارسلونا توانست کار را جبران کند. جوردی آلبا حرکت خوبی را از جناح چپ انجام داد و پاس خوبی را به دهانه دروازه ارسال کرد تا آنسو فاتی دروازه تقریباً خالی رئال را باز کرده باشد و کار به تساوی کشیده شود.

بعد از به ثمر رسیدن گل تساوی توسط بارسلونا باز هم این تیم میزبان بود که توپ و میدان را در اختیار داشت. در دقیقه 19 بازی لیونل مسی حرکت خوبی را انجام داد اما شوت او در اختیار تیبو کورتوا قرار گرفت. چند ثانیه بعدی رئال مادرید بود که می توانست گل دوم خود را به ثمر برساند اما کریم بنزما در مصافی تک به تک مغلوب دروازه بان بارسا یعنی نتو شد تا کار همچنان 1-1 دنبال شود. در ادامه نیمه اول کار متعادل دنبال شد و دو تیم حملات جسته و گریخته ای روی دروازه یکدیگر را ترتیب دادند اما همه آنها بی اثر بود تا دو تیم با نتیجه 1-1 راهی رختکن شوند.

در نیمه دوم بازی کار متعادل آغاز شد اما در دقیقه 51 بارسلونا موقعیت مهم اول را خلق کرد. آنسو فاتی روی حرکتی از جناح راست ضربه خطرناک را به سمت دروازه رئال مادرید روانه کرد که توپ با فاصله ای اندک به بیرون رفت. در دقیقه 53 بازهم بارسلونا به یک موقعیت فوق العاده خوب دست یافت. مثل چند لحظه قبل آنسو فاتی بعد از یک حرکت خوب از سمت راست سانتر زیبایی را روی دروازه ارسال کرد اما ضربه سر فیلیپ کوتینیو بازهم با فاصله ای ناچیز به اوت رفت.

در دقیقه 58 بازی رئال مادرید به یک ضربه آزاد دست یافت. تونی کروس پشت توپ ایستاد اما ضربه او راهی اوت شد. با این حال تصاویر آهسته نشان می داد که صحنه مشکوکی درون محوطه جریمه بارسلونا رخ داده است. بعد از مراجعه داور به VAR خطای کلمنت لنگله به روی سرخیو راموس اعلام شد و داور اعلام پنالتی کرد. کاپیتان رئالی ها پشت توپ ایستاد و گل دوم این تیم را به ثمر رساند.

چند دقیقه بعد بارسلونا می توانست گل تساوی بخش را به ثمر برساند اما بعد از یک کش و قوس درون محوطه جریمه رئال مادرید مدافعان این تیم پیروز شدند هر طور که شده توپ را دفع کنند. در دقیقه 86 مسابقه تونی کروس می توانست گل سوم رئال مادرید را به ثمر برساند و به نوعی خیال این تیم را از پیروزی راحت کند اما ضربه او در دو مرحله توسط نتو مهار شد. چند ثانیه بعد باز هم سرخیو راموس می توانست روی ارسال فوق العاده لوکاس واسکز گلزنی کند اما ضربه والی او با واکنش استثنایی نتو همراه بود.

در لحظات پایانی رئال مادرید خیلی بهتر از حریف کار کرد و نهایتاً در دقیقه 90 مسابقه توانست توسط لوکا مودریچ به گل سوم دست پیدا کند. اشتباه نتو توپ را در اختیار هافبک کروات قرار داد و مودریچ نیز با دریبل او دروازه تقریباً خالی بارسلونا را برای بار سوم باز کرد. در ادامه نیز بارسا نتوانست کاری از پیش ببرد تا بازی با همان نتیجه 3-1 به سود شاگردان زین الدین زیدان انتها یابد و به نوعی این تیم از بحران خارج شود.

منبع: خبرگزاری آریا

به "بارسلونا 1 - رئال مادرید 3؛ تداوم رکورد شکست ناپذیری زیدان در نیوکمپ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بارسلونا 1 - رئال مادرید 3؛ تداوم رکورد شکست ناپذیری زیدان در نیوکمپ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید