طعنه پیکه به رئال مادرید با هشدار به والنسیا!

به گزارش وبلاگ مهیار، مدافع پرحاشیه تیم فوتبال بارسلونا یک بار دیگر بابت تصمیمات بحث برانگیز داوری که به سود رئال مادرید تمام می گردد به حریف دیرینه تیمش طعنه زد.

طعنه پیکه به رئال مادرید با هشدار به والنسیا!

به گزارش وبلاگ مهیار، بازی شب گذشته (شنبه) تیم های فوتبال رئال مادرید و والنسیا در هفته بیستم لالیگا که با رجحان 4 بر یک کهکشانی ها سرانجام یافت با یک حاشیه مهم همراه بود؛ اعلام یک پنالتی بحث برانگیز به سود رئال مادرید که منجر به گل اول این تیم در دقیقه 43 شد.

والنسیای میزبان آنقدر به این تصمیم داور مسابقه، هرناندس هرناندس معترض بود که در سرانجام بازی توئیتی با این مضمون منتشر کرد: دزدی در مادرید دیگر دارد تکراری می گردد.

جرارد پیکه کاپیتان دوم بارسلونا هم که همواره منتظر پیدا کردن بهانه ای برای طعنه زدن به رقیب مادرید بود از همین فرصت استفاده کرد و در پاسخ به توئیت باشگاه والنسیا نوشت: خیلی بلند نگویید وگرنه محروم تان می نمایند.

پیکه در پیامی دیگر به آن دسته از افرادی که معتقد بودند او در بازی شب گذشته تیمش مقابل گرانادا باید اخراج می شد هم گفت: این را خطاب به آنهایی می گویم که از این شاکی اند که من باید اخراج می شدم. بهتر است بدانید که من بازی را حتی بدون کارت زرد به سرانجام رساندم. این را گفتم که قبل از اعتراض کردن اطلاع داشته باشید.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "طعنه پیکه به رئال مادرید با هشدار به والنسیا!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طعنه پیکه به رئال مادرید با هشدار به والنسیا!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید