تحصیل در دبیرستان های استرالیا

به گزارش وبلاگ مهیار، تحصیل در استرالیا یکی از راه های مهاجرت به این کشور است.

تحصیل در دبیرستان های استرالیا

استرالیا علاوه بر داشتن ویزاهای مهاجرتی و اقامتی، دارای ویزای تحصیلی برای دانشجویان علاقه مند به تحصیل در استرالیا است.

سیستم نوین آموزشی استرالیا، وجود دانشگاه های تراز اول جهانی، اعتبار مدارک تحصیلی استرالیا، مهیا شدن شرایط کار پس از تحصیل در شرکت های معتبر بین المللی و در نهایت تسهیل دریافت اقامت استرالیا، سالانه دانشجویان زیادی را جذب این کشور می نماید. تحصیل در مدارس استرالیا از دوره متوسطه تا تحصیل در دبیرستان های استرالیا و همچنین در مقاطع دانشگاهی برای افراد واجد شرایط میسر می باشد. تحصیل در استرالیا علاوه بر متقاضیان علاقه مند به ادامه تحصیل در استرالیا، برای افرادی که شرایط برنامه های مهاجرتی استرالیا را ندارند نیز مناسب می باشد. افرادی که شرایط و امتیاز برنامه مهاجرتی استرالیا را ندارند، می توانند با تحصیل در استرالیا، شرایط دریافت اقامت این کشور را برای خود مهیا کنند. موسسه مهاجرتی یوکن با سال های تجربه پیروز در اخذ ویزای تحصیلی آماده ارائه خدمات می باشد. خدمات تحصیل در استرالیا یوکن شامل اخذ پذیرش، درخواست ویزا و هدایت و مشاوره در مورد نحوه ورود و اسکان دانشجویان می باشد.

شرایط تحصیل در استرالیا

متقاضیان ویزای تحصیلی استرالیا باید در ابتدا از یکی از مراکز معتبر آموزشی استرالیا جهت اخذ پذیرش تحصیلی اقدام کنند. شرایط پذیرش تحصیلی استرالیا با توجه به مقطع تحصیلی، مرکز آموزشی انتخابی و یا رشته مورد نظر متفاوت می باشد. دانش آموزان متقاضی ادامه تحصیل در استرالیا می توانند برای همه مقاطع تحصیلی از قبیل دوره ابتدایی و متوسطه تا تحصیل در دبیرستان های استرالیا اقدام کنند. همچنین تحصیل در دانشگاه ها و کالج های استرالیا برای افراد واجد شرایط نیز میسر می باشد.

تحصیل در مدارس و دبیرستان های استرالیا

تحصیل در مدارس استرالیا از سن 7 سالگی آغاز می گردد. تحصیل در استرالیا به دو مقطع ابتدایی و تحصیل در دبیرستان استرالیا تقصیم می گردد. تحصیل در مقاطع دبستان از سن 7 تا 13 سالگی می باشد. تحصیل در دبیرستان های استرالیا از 13 تا 18 سالگی امکان پذیر می باشد. تحصیل در استرالیا در مقاطع مدارس استرالیا، احتیاج به مدرک زبان ندارد. دانش آموزان متقاضی تحصیل در دوره های ابتدایی و تحصیل در دبیرستان های استرالیا می توانن بدون داشتن مدرک زبان جهت ادامه تحصیل در مدارس استرالیا اقدام کنند. جهت اخذ پذیرش تحصیلی در مدارس استرالیا، دانش آموزان باید مدرک تحصیلی و ریز نمرات سال ها گذشته خود را ارائه کنند. اخذ پذیرش تحصیلی در بعضی از دوره های تحصیلی مدارس استرالیا احتیاجمند ارائه گواهی واکسیناسیون نیز می باشد. دانش آموزان متقاضی ادامه تحصیل در استرالیا در مقطع ابتدایی و یا دبیرستان های استرالیا، باید یک نفر را به عنوان گاردین و قیم خود به هماره داشته باشند. همچنین این افراد می توانند از homestay به عنوان گاردین خود استفاده کنند. دانش آموزانی که اقوامی در استرالیا داشته باشند که آن ها اقامت دائم و یا سیتیزن استرالیا باشند، می توانند آن ها را نیز به عنوان گاردین معرفی کنند.

  • دانش آموزان متقاضی homestay در استرالیا می توانند با خانواده های استرالیایی که مسئولیت آن ها را به عهده می گیرند زندگی کنند. homestay در استرالیا تامین اسکان و وعده های غذایی دانش آموز را به عهده دارد. یکی از فواید اخذ homestay در استرالیا، زندگی در کنار خانواده استرالیایی و آشنایی با فرهنگ مردم این کشور و تقویت زبان دانش آموزان می باشد.

مدارس استرالیا به انواع دولتی و خصوصی تقسیم بندی می شوند. کیفیت آموزش در این مدارس تقریبا مشابه یکدیگر می باشد. تحصیل در مدارس استرالیا به صورت رایگان برای دانش آموزان بین المللی امکان پذیر نمی باشد. هزینه تحصیل برای متقاضیان تحصیل در دوره ابتدایی و تحصیل در دبیرستان های استرالیا با توجه به نوع مدارس از 14.000 دلار به بالا می باشد. استرالیا دارای مدارس شبانه روزی نیز می باشد. مدارس شبانه روزی استرالیا، اقامت و خوراک دانش آموزان را نیز مهیا می کنند. هزینه این مدارس در استرالیا از 30.000 دلار به بالا می باشد.

مدارک مورد احتیاج جهت تحصیل در مدارس و دبیرستان های استرالیا

دانش آموزان متقاضی تحصیل در استرالیا و اخذ ویزای تحصیلی با ارائه مدارک زیر می توانند جهت درخواست ویزای دانش آموزی استرالیا اقدام کنند.

پاسپورت معتبر

دو قطعه عکس

ترجمه رسمی مدارک تحصیلی سال های گذشته

پرداخت ادمیشن فی مدارس استرالیا

پذیرش تحصیل از یکی از مدارس معتبر استرالیا

نامه تمکن اقتصادی

نامه معرفی گاردین

تکمیل فرم های مربوط به ویزا

تحصیل در استرالیا در مقاطع بعد از دبیرستان

تحصیل در استرالیا در مقاطع کالج و دانشگاه های این کشور برای دانشجویان بین المللی امکان پذری می باشد. شرایط تحصیل در استرالیا در مقاطع کالج و دانشگاه های این کشور با توجه به نوع دانشگاه و رشته انتخابی متفاوت می باشد. به صورت کلی متقاضیان تحصیل در استرالیا در مقاطع تحصیلی بعد از دبیرستان، باید مدرک زبان آیلتس و یا پی تی ای داشته باشند. پی تی ای مدرک زبان دیگری است که مورد پذیرش مراکز آموزشی استرالیا می باشد. آزمون پی تی ای در هر چهار مهارت، به صورت کامپیوتری برگزار می گردد و بعضی از افراد در این آزمون نمرات بالاتری کسب می کنند. نکته قابل توجه دیگر این است که دانشگاه های رنکینگ بالای استرالیا اهمیت ویژه های به نمره مدرک زبان و همچنین معدل متقاضیان تحصیلی قائل می باشند. با توجه به درخواست های زیادی که برای اخذ پذیرش تحصیلی از دانشگاه های رنکینگ بالای استرالیا می باشد، افرادی پیروز به اخذ پذیرش تحصیلی از این مراکز آموزشی می شوند که از رزومه تحصیلی بالایی برخوردار باشند. تحصیل در همه مقاطع تحصیلی دانشگاه های استرالیا از قبیل لیسانس، فوق لیسانس و دکترا برای دانشجویان بین المللی مهیا می باشد. بورسیه تحصیل رایگان در استرالیا نیز برای افراد واجد شرایط امکان پذیر می باشد. بورسیه تحصیل رایگان استرالیا در مقاطع دانشگاهی بیشتر در مقطع دکتری می باشد. افرادی می توانند از تحصیل رایگان در استرالیا در دانشگاه برخوردار باشند که دارای رزومه قوی تحصیلی، معدل بالا و نمره مدرک زبان بالایی برخوردار باشند.

مدارک مورد احتیاج تحصیل در استرالیا در مقاطع دانشگاهی

مدارک مورد احتیاج تحصیل در استرالیا با توجه به مقطع تحصیلی متغیر می باشد. متقاضیان ادامه تحصیل در استرالیا باید با اخذ پذیرش تحصیلی از یکی از مراکز معتبر آموزشی استرالیا جهت اخذ ویزای دانشجویی استرالیا اقدام کنند.

پاسپورت معتبر

دو قطعه عکس

تمکن اقتصادی

ترجمه رسمی مدرک تحصیلی

نامه پذیرش تحصیلی

تکمیل فرم های درخواست ویزای دانشجویی استرالیا

تحصیل در استرالیا با یوکن

موسسه مهاجرتی یوکن استرالیا با کادری مجرب آماده ارائه خدمات پذیرش تحصیل در استرالیا و درخوسات ویزای دانشجویی استرالیا می باشد. متقاضیان تحصیل در استرالیا می توانند با تماس به وسیله تلفن های موجود در وب سایت یوکن، جهت رزرو وقت مشاوره با وکیل موسسه یوکن استرالیا اقدام کنند. همچنین انجام پرونده های ویزای سرمایه گذاری استرالیا، اسکل ورکر استرالیا، ویزای خانوادگی و توریستی استرالیا از دیگر خدمات موسسه یوکن استرالیا می باشد.

منبع: توریسم آنلاین

به "تحصیل در دبیرستان های استرالیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تحصیل در دبیرستان های استرالیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید