تحقیر دختران ایتالیا در جام جهانی

به گزارش وبلاگ مهیار، در ادامه بازی های دور دوم مرحله گروهی جام جهانی 2023 زنان تیم های سوئد و ایتالیا از گروه G به مصاف هم رفتند که این ملاقات با پیروزی 5-0 سوئد به سرانجام رسید. این ملاقات صحنه تقابل دو تیم برنده دور اول مسابقات بود؛ ایتالیا در گام اول آرژانتین را با یک گل شکست داده بود و سوئد نیز 2-1 از سد آفریقای جنوبی گذشته بود.

تحقیر دختران ایتالیا در جام جهانی

این بازی پرگل و مجذوب کننده از آب عایدی، اما برخلاف تصور، کاملا یک طرفه بود. نیم ساعت نخست کار بدون گل دنبال شد تا اینکه سوئد در دقایق خاتمهی 3 گل زد تا برنده راهی رختکن گردد.

آماندا آیلستد در دقیقه 39 اولین گل سوئد را وارد دروازه ایتالیا کرد. فردولینا رولفو (44) و سیتنا بلکستنیوس (1+45) دو گل دیگر را زدند تا سوئد 3-0 از ایتالیا پیش بیافتد. ستاره آرسنال که گل اول سوئد را به ثمر رسانده بود در پنجمین دقیقه از نیمه دوم کار را 4-0 کرد تا ایتالیا عملا شانسی برای جبران نداشته باشد.

در شرایطی که ایتالیایی ها در پی فرار از شکست پرگل و کاستن از فاصله به وجود آمده بودند، این سوئد بود که در دقیقه 5+90 یک بار دیگر به وسیله ربکا بلومکویست به گل رسید تا با تحمیل شکست 5-0 به حریف، در فاصله یک بازی تا خاتمه دور گروهی صعود خود را قطعی کند.

با توجه به تساوی آرژانتین و آفریقای جنوبی رتبه دومی ایتالیا حفظ شد، اما این تیم برای صعود در روز خاتمهی کار سختی خواهد داشت و باید از آرژانتین امتیاز بگیرد.

منبع: ورزش سه

منبع: فرارو

به "تحقیر دختران ایتالیا در جام جهانی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تحقیر دختران ایتالیا در جام جهانی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید