تصویب اساسنامه تازه فدراسیون دوومیدانی در غیاب نماینده کمیته ملی المپیک، آپارتمان ها فروخته یا تعویض می شوند

به گزارش وبلاگ مهیار، مجمع عمومی و سالیانه فدراسیون دوومیدانی با حضور معاون وزیر ورزش و جوانان برگزار گردید.

تصویب اساسنامه تازه فدراسیون دوومیدانی در غیاب نماینده کمیته ملی المپیک، آپارتمان ها فروخته یا تعویض می شوند

به گزارش خبرنگار ورزشی وبلاگ مهیار، مجمع عمومی و سالیانه فدراسیون دوومیدانی به منظور آنالیز عملکرد سال 99، امروز (چهارشنبه) به صورت آنلاین در آموزشگاه ملی المپیک و پارالمپیک برگزار گردید.

در این مجمع بنیامین شکوه فر، معاون وزیر ورزش و جوانان، هاشم صیامی رئیس فدراسیون، علیرضا خسروی مدیرکل دفتر امور مشترک فدراسیون ها، مهدی مستجاب الدعوه، مسئول امور مجامع و سایر اعضا حضور داشتند. این در حالی بود که نماینده ای از کمیته ملی المپیک در این جلسه حضور نداشت.

در ابتدای مجمع، هاشم صیامی، گزارشی از عملکرد فدراسیون در سال گذشته ارائه کرد. بخشی از این گزارش مربوط به مسائل حقوقی بود که در یکی از موارد، عنوان شد که خسارت 60 میلیارد تومانی مربوط به شکایت در پرونده فوتو فینیش با کوشش های انجام شده به 71 میلیون تومان کاهش یافته است.

بعلاوه گفته شد که مبلغی نزدیک به 8 میلیارد تومان به عنوان مالیات تکلیفی روی دوش فدراسیون نهاده شد که منجر به بسته شدن حساب های رئیس فدراسیون نیز شد. در نهایت این پرونده با اقساطی شدن این مالیات و البته برداشت بخشی از آن از حساب فدراسیون پیگیری شده است.

در ادامه حسابرس مستقل و خزانه دار و بازرس فدراسیون گزارش خود را ارائه کردند که این گزارش ها مورد تأیید اعضای مجمع نهاده شد.

سپس موضوع اساسنامه نو و موارد مربوط به کمیسیون ورزشکاران، مربیان و داوران به رأی گیری گذاشته شد و اعضای مجمع رأی مثبت دادند.

موضوع دیگر مربوط به آپارتمان های فدراسیون در خیابان سمیه تهران بود که به بحث گذاشته شد. صیامی رئیس فدراسیون با اشاره به مسائل مربوط به این سه آپارتمان ها، پیشنهاد فروش این آپارتمان ها و بعلاوه تعویض آنها با سه آپارتمان در جزیره کیش را عنوان نمود. وی گفت: هزینه اسکان و اقامت ورزشکاران در اردوی کیش بسیار بالاست، برای مثال هزینه اقامت احسان حدادی در کیش هر شب 3 میلیون تومان است. درباره این آپارتمان قطعاً منافع فدراسیون را در نظر خواهیم گرفت. در نهایت این طرح مورد موافقت اعضای مجمع فدراسیون نهاده شد.

موضوع بعدی احداث کمپ تخصصی پرتاب ها و پرش ها بود که این پیشنهاد به وسیله احسان حدادی ارائه شد. وی گفت: طرح آن را ارائه نموده ام تا در مجموعه آفتاب انقلاب احداث گردد. در این طرح احتیاج است که از مربیان خارجی استفاده گردد و چند مربی پایه به ایران بیایند. دوومیدانی احتیاج به این دارد که چنین حرکت در آن صورت بگیرد. اگر قرار است که دوباره شاهد مدال آوری باشیم، احتیاج به احداث چنین کمپی است.

این طرح به رأی گیری گذاشته شد و اعضای مجمع به آن رأی مثبت دادند.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "تصویب اساسنامه تازه فدراسیون دوومیدانی در غیاب نماینده کمیته ملی المپیک، آپارتمان ها فروخته یا تعویض می شوند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تصویب اساسنامه تازه فدراسیون دوومیدانی در غیاب نماینده کمیته ملی المپیک، آپارتمان ها فروخته یا تعویض می شوند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید