جدایی اجباری یک پرسپولیسی؛ بازیکن بی ادعا قربانی تصمیم یحیی از روی ناچاری!

به گزارش وبلاگ مهیار، قوانین نقل و انتقالاتی نو فدراسیون فوتبال و حذف 3 سهمیه زیر 25 سال باعث شده تا ماندن یک بازیکن در پرسپولیس سخت گردد.

جدایی اجباری یک پرسپولیسی؛ بازیکن بی ادعا قربانی تصمیم یحیی از روی ناچاری!

به گزارش وبلاگ مهیار وحدت هانوف مدافع تاجیکستانی پرسپولیس دومین فصل حضورش را در این تیم پشت سر گذاشت. وحدت در این فصل جزو سهمیه زیر 23 سال و البته سهمیه آسیایی پرسپولیس به حساب می آمد.

قوانین جابجاییی تازه فدراسیون فوتبال و حذف 3 سهمیه زیر 25 سال باعث شده تا کار هنانوف برای ماندن در پرسپولیس سخت گردد. وحدت یک فصل دیگر با پرسپولیس قرارداد دارد ولی با توجه به قوانین تازه او در فصل آینده جزو سهمیه بزرگسال محسوب می گردد. با توجه به اینکه سهمیه بزرگسال تیم ها برای فصل بعد کمتر شده، احتمال جدایی وحدت در جابجایی تابستانی وجود دارد.

البته این موضوع بستگی به نظر یحیی گل محمدی دارد و او باید در مورد مدافع تاجیکستانی پرسپولیس تصمیم بگیرد. لازم به ذکر است وحدت از چند تیم لیگ رجحان پیشنهاد دریافت نموده است ولی تصمیم گیری در مورد آینده او بر عهده باشگاه پرسپولیس است. هرچند با توجه به اینکه به این بازیکن در این فصل بازی نرسیده است به نظر می رسد او در تفرکات فنی یحیی هم جایی ندارد.

منبع: همشهری آنلاین

به "جدایی اجباری یک پرسپولیسی؛ بازیکن بی ادعا قربانی تصمیم یحیی از روی ناچاری!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جدایی اجباری یک پرسپولیسی؛ بازیکن بی ادعا قربانی تصمیم یحیی از روی ناچاری!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید