عکس ، پیشگویی گلزنی به پرسپولیس و بیرانوند در جام حذفی

به گزارش وبلاگ مهیار، هافبک تیم طرفدار و گلر پرسپولیس پس از سوت انتها مسابقه در استادیوم دستگردی اکباتان بر ای دقایقی با هم صحبت کردند.

عکس ، پیشگویی گلزنی به پرسپولیس و بیرانوند در جام حذفی

به گزارش وبلاگ مهیار طرفدار نتوانست در استادیوم دستگردی اکباتان دردسر زیادی برای پرسپولیس ایجاد کند و شاگردان یحیی گل محمدی به لطف دو گلی که تا پیش از رسیدن بازی به دقیقه 10 زدند، این مسابقه را درنهایت با پیروزی 3 بر 1 پشت سر گذاشتند و به ملاقات استقلال در فینال رفتند.

اما از دقیقه 61 تا 72 که عیسی آل کثیر گل سوم سرخپوشان را به ثمر رساند، بازی برای پرسپولیس سخت و نفس گیر شد. در دقیقه 61 بود که بابک مرادی پشت ضربه پنالتی ایستاد و در حالی که بازی با نتیجه 2 بر صفر دنبال می شد، اختلاف را به حداقل رساند.

نکته جالب توجه درباره این گل مصاحبه بابک مرادی پس از سرانجام مسابقه بود، که در میکسدزون خبر در جمع وبلاگ مهیار اعلام نمود، به بیرانوند در بین دو نیمه گفته که به او گل می زند. مرادی بازیکن سابق استقلال پس از ورود به زمین با اولین لمس توپ خود دروازه بیرانوند را باز کرد.

پس از سرانجام مسابقه هم مرادی و بیرانوند برای ثانیه هایی با هم مصاحبه کردند؛ مصاحبهیی که احتمالا به مصاحبهی آنها در بین دو نیمه و گلزنی مرادی در دقیقه 61 با ضربه پنالتی مربوط بوده است.

منبع: همشهری آنلاین

به "عکس ، پیشگویی گلزنی به پرسپولیس و بیرانوند در جام حذفی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عکس ، پیشگویی گلزنی به پرسپولیس و بیرانوند در جام حذفی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید