خبرنگاران حسرت پرتغال در بلگراد؛ گُل رونالدو دیده نشد

به گزارش وبلاگ مهیار، تهران- خبرنگاران- تیم ملی فوتبال پرتغال، رجحان خارج از خانه مقابل صربستان را از دست داد و به تساوی بسنده کرد. در دقیقه 92 این ملاقات گُل کریستیانو رونالدو از سوی تیم داوری دیده نشد.

خبرنگاران حسرت پرتغال در بلگراد؛ گُل رونالدو دیده نشد

به گزارش وبلاگ مهیار؛ بامداد یکشنبه از هفته دوم مرحله مقدماتی جام جهانی 2022 و در قاره اروپا، چهار ملاقات برگزار گردید.

از گروه A و در شهر بلگراد، تیم ملی صربستان میزبان پرتغال بود که این ملاقات تماشایی و حساس با تساوی دو بر دو به خاتمه رسید.

صربستان که بازیکنان مطرحی را در میانه میدان و خط حمله در اختیار دارد در نیمه نخست این بازی نتوانست عمکرد خوبی داشته باشد. ضعف خط دفاعی و همچنین نرسیدن توپ های سالم به مهاجمان موجب شد تا این تیم در 45 دقیقه نخست اسیر تاکتیک های میهمان گردد.

دیگو ژوتا مهاجم کوتاه قامت تیم ملی پرتغال توانست در دقایق 11 و 36 با جاگیری های مناسب خود، 2 گل با ضربه سر به ارمغان آورد.

دژان استیکوویچ سرمربی نام آشنای صربستان در ابتدای نیمه دوم، تیمش را با 2 تغییر وارد زمین کرد که همین تغییرات موجب دگرگونی شرایط بازی شد.

صربستان نیمه دوم را توفانی شروع کرد و در ثانیه سی ام این نیمه، رادونیچ که بین دو نیمه وارد زمین شده بود با ارسالی تماشایی موجب شد تا میتروویچ گل نخست تیمش را به ارمغان آورد.

عملکرد خوب میزبان ادامه یافت و در دقیقه 60 ضد حمله تماشایی این تیم و پاس رادونیچ موجب شد تا فلیپ کاستیچ گل دوم و تساوی صربستان را ثبت کند.

در ادامه، بازی فرایند متعادلی پیدا کرد اما در دقیقه 92 ضربه کریستیانو رونالدو در حالی که بنظر می رسید از خط عبور نموده و وارد دروازه شده است با کوشش مدافع میزبان دفع شد. در کمال تعجب داور و یاری داور دوم اعتقادی به گل نداشتند که این مساله عصبانیت شدید کاپیتان تیم ملی پرتغال را به همراه داشت.

در صحنه آهسته تعیین شد که توپ از خط عبور نموده و در واقع گل رونالدو از سوی داوران بازی دیده نشد.

در نهایت این ملاقات تماشایی با تساوی دو بر دو به اتمام رسید تا این دو تیم جمع امتیازات خود را به عدد چهار برسانند.

در دیگر ملاقات این گروه، جمهوری ایرلند در خانه خود مقابل لوکزامبورگ با شکست ناباورانه یک بر صفر روبرو شد تا یکی از عجیب ترین نتایج تاریخ فوتبال این کشور ثبت گردد.

از گروه E، جمهوری چک در شهر پراگ میزبان بلژیک بود که این ملاقات با تساوی یک بر یک به خاتمه رسید. با این اوصاف هر دو تیم به امتیاز چهار رسیدند تا رقابت سختی برای رسیدن به جام جهانی داشته باشند.

لوکاس پروود در دقیقه 50 برای میزبان گلزنی کرد و روملو لوکاکو در دقیقه 60، کار را به تساوی کشاند.

همچنین از گروه H، اسلواکی در ملاقات خانگی برابر مالت به تساوی دو بر دو رضایت داد.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران حسرت پرتغال در بلگراد؛ گُل رونالدو دیده نشد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران حسرت پرتغال در بلگراد؛ گُل رونالدو دیده نشد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید