خراسان جنوبی اهمیت بالایی در مباحث گردشگری دارد

به گزارش وبلاگ مهیار، میراث آریا/ براساس آخرین خبر و گزارش های بدست آمده، خراسان جنوبی اهمیت بالایی در مباحث گردشگری دارد.

خراسان جنوبی اهمیت بالایی در مباحث گردشگری دارد

علی همتی، مدیرعامل شرکت توسعه گردشگری ایران در سفر به خراسان جنوبی ضمن ملاقات با مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، از تعدادی از پروژه های گردشگری استان بازدید کرد.

مدیرعامل شرکت توسعه گردشگری ایران با اشاره به ظرفیت ها و پتانسیل های ویژه استان خراسان جنوبی در حوزه گردشگری گفت: این استان اهمیت بالایی در مباحث گردشگری برای شرکت توسعه گردشگری ایران دارد و همین موضوع باعث شده که طی یک سال گذشته دو بار برای آنالیز پروژه های گردشگری میهمان استان خراسان جنوبی باشم.

هادی شاه وردی، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان جنوبی نیز در این نشست گفت: تمام کوشش خود را خواهیم کرد تا فعالیت مجدد شرکت توسعه گردشگری ایران در استان از سر گرفته گردد.

شاه وردی اضافه نمود: آنالیز پروژه های در دست اجرای شرکت توسعه گردشگری و بعلاوه نحوه مشارکت و سرمایه گذاری شرکت در سایر پتانسیل های گردشگری استان از مهمترین اهداف سفر مدیرعامل شرکت توسعه گردشگری کشور به استان بود که در خصوص آن در جلسات مشترک بحث و گفتگو شد.

منبع: همگردی

به "خراسان جنوبی اهمیت بالایی در مباحث گردشگری دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خراسان جنوبی اهمیت بالایی در مباحث گردشگری دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید