خودرو سدان عالی یعنی این!

به گزارش وبلاگ مهیار، وقتی درباره پرچمداران کلاس سدان در بازار جهانی صحبت می کنیم قطعا باید چند جایگاه را برای محصولات آئودی کنار بگذاریم. این کمپانی آلمانی عملکردی بی نظیر در فراوری سدان های پرقدرت و باکیفیت دارد و آن را به سبکی اختصاصی برای خود تبدیل نموده است.

خودرو سدان عالی یعنی این!

به گزارش عصر ایران، آئودی آر اس 7 پرفورمنس مدل 2024 برترین مثال برای ویژگی هایی است که مطرح نموده ایم. این هیولای خوش سیما از پیشرانه 8 سیلندر 4 لیتری 621 اسب بخاری با گشتاور 847 نیوتن متر استفاده می نماید. آئودی طی 3.3 ثانیه از حالت توقف به سرعت 96 کیلومتر برساعت می رسد و بیشینه سرعت نیز 285 کیلومتر برساعت محاسبه شده است.

جالب آنکه در نسخه استاندارد که لوگوی پرفورمنس را همراه خود ندارد، بیشینه سرعت به طور الکترونیکی روی 240 کیلومتر برساعت محدود شده است.

خوب در رابطه با زیبایی های طراحی احتیاج به نوشتار خاصی نیست. می توان به تصاویر نگاه کرد و از جزئیات مهندسی آلمانی لذت برد. چهره ای کاملا جدی در قسمت دماغه، رینگ های غول آسای آلومینیومی مات با طراحی Y، شیب کوپه سقف صندوق اسپرت بک و کیفیت بسیار بالای رنگ بدنه در برترین شکل ممکن با مخاطب ارتباط برقرار می نمایند.

یک نکته مهم در رابطه با آئودی آر اس 7 پرفورمنس مدل 2024 به سیستم تعلیق تطبیقی نو آن مربوط می گردد که کیفیت رانندگی در سرعت های بالا و تغییر مسیر های ناگهانی را به اندازه بسیار چشمگیری ارتقا داده است. آئودی از سیستم تعلیق دی آر سی یا همان داینامیک راید کنترل برای این خودرو استفاده نموده و سیستم ترمز نیز به ساختار کربن سرامیک مجهز شده است.

سامانه تمام چرخ محرک در شرایط فعال واقع شده است و در بخش جعبه دنده نیز از نمونه 8 سرعته اتوماتیک استفاده شده است.

وزن این آئودی 2250 کیلوگرم است.

قیمت آئودی آر اس 7 پرفورمنس 2024 حدود 128 هزار دلار است که حضور آپشن این رقم را تغییر خواهد داد.

منبع: فرارو

به "خودرو سدان عالی یعنی این!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خودرو سدان عالی یعنی این!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید