عکس ، مدل 2023 خودرو L90 محبوب ایرانیان در اروپا!

به گزارش وبلاگ مهیار، داچیا لوگان 2023 یا همان نسل نو تندر 90 وارد بازار اروپا شده است. این خودرو از موتوری با قدرت 90 اسب بخار استفاده می نماید.

عکس ، مدل 2023 خودرو L90 محبوب ایرانیان در اروپا!

به گزارش خبرگزاری وبلاگ مهیار ، فراوری تندر 90 با نام اصلی لوگان هنوز هم به وسیله برند داچیا ادامه دارد. داچیا در سال 2021 از لوگوی نو و بروزتر خود بر روی این خودرو استفاده کرد.

تابستان سال جاری، این خودروساز هویت بصری کاملاً نوی را برای وسایل نقلیه خود در نظر گرفته و آن را در نمایشگاه های مختلف و با مدل های نو به علاقه مندان خود معرفی کرد. حالا بالاخره تندر 90 نو 2023 یا داچیا لوگان 2023 در خارج از فضای نمایشگاهی مشاهد شده و می توان نگاهی به این خودرو انداخت.

نسل نو تندر 90 از نظر ظاهری نسبت به سایر خودروهای برند رومانیایی داچیا، جوان تر شده و هویت بصری ظاهر بیرونی آن با رویکردی مینیمافهرستی تر طراحی شده و در عین حال قدرتمندتر به نظر می رسد.

اکنون لوگوی نو داجیا به رنگ سفید و بزرگ تر بوده و کمی چراغ های جلو کشیده شده اند. به این ترتیب ما در مجموع یک طراحی یکپارچه و تقریباً روان و ساده را شاهد هستیم.

آتش بازی یک عروس دریایی در اعماق تاریکی!/ فیلم

رقابت سوخو35 با گران ترین جنگنده آمریکایی/ عکس

به غیر از نصب لوگوی نو روی کاپ رینگ ها و استفاده از لوگوتایپ نو داچیا روی درب صندوق عقب، تغییرات شگفت انگیز و قابل توجه دیگری وجود ندارد. در واقع لوگان همچنان مانند گذشته بوده و به همین دلیل بهتر است به داخل این خودرو توجه کنیم.

این سدان چهار درب کمی ارتقاء یافته و اکنون استفاده از تزئینات سفید رنگ را می توان در داخل کابین دید. همچنی از لوگوتایپ نو داچیا روی فرمان چهار پره لوگان 2023 استفاده شده است.

برای خرید لوگان 2023 در اروپا فقط باید 16,436 دلار یا 16,000 یورو پرداخت کرد.

جهت مشاهده فهرست قیمت روز خودرو های داخلی و خارجی می توانید به صفحه فهرست قیمت روز خودرو در وبلاگ مهیار مراجعه کنید.

منبع: autoevolution

227227

منبع: خبرآنلاین

به "عکس ، مدل 2023 خودرو L90 محبوب ایرانیان در اروپا!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عکس ، مدل 2023 خودرو L90 محبوب ایرانیان در اروپا!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید