درباره پرواز بیزینس کلاس هواپیمایی بریتیش ایرویز بیشتر بدانید

به گزارش وبلاگ مهیار، در این مطلب می خواهیم به معرفی پرواز بیزینس کلاس شرکت هواپیمایی بریتیش ایرویز بپردازیم. شرکت هواپیمایی بریتیش ایرویز جزو ده شرکت هواپیمایی برتر دنیا است که پروازهای مختلفی به سراسر دنیا دارد و پرواز کلاس بیزینس این شرکت در نوع خود یکی از بهترین ها است. این شرکت به صورت روزانه به 183 مقصد در سراسر دنیا پرواز مستقیم دارد. همچنین با توجه به این که امنیت این شرکت هواپیمایی بالا است و خدمات با کیفیتی را به مسافران ارائه می دهد در سراسر دنیا زبانزد است.

درباره پرواز بیزینس کلاس هواپیمایی بریتیش ایرویز بیشتر بدانید

تاریخچه شرکت هواپیمایی بریتیش ایرویز

در اینجا تاریخچه مختصری از شرکت هواپیمایی بریتیش ایرویز در اختیار شما قرار می دهیم. این شرکت یکی از عظیم ترین ایرلاین ها در سراسر دنیا است و با پرچم بریتانیا پرواز می نماید. از نظر تعداد ناوگان، این شرکت جز یکی از معتبرین و عظیمترین شرکت های هواپیمایی دنیا است. این شرکت 306 فروند هواپیما دارد که در نوع خودش یکی از کمل ترین شرکت های بین المللی به حساب می آید.

این شرکت که متعلق به انگلیس است در سال 1974 تاسیس شد و دفتر مرکزی آن در شهر هاموندورتس بریتانی است. دو قطب اصلی بریتیش ایرویز فرودگاه هیترو لندن و فرودگاه گاتویک می باشند. این شرکت به ایران نیز پرواز دارد و خدمات خوبی به ایرانیان و یا کسانی که قصد سفر به ایران یا بازگشت از آن را دارند ارائه می دهد. در حقیقت اولین پرواز این شرکت به ایران به مقصد تهران در سال 1946 انجام شد و اکنون در تهران نیز دفاتر مرکزی دارند.

بریتیش ایرویز و مدرن ترین امکانات

شرکت هواپیمایی بریتیش ایرویز و یکی از عظیمترین و مدرن ترین ناوگان های هواپیمایی را دارد و یکی از مشتری های قدیمی شرکت بوئینگ به شمار می آید. این شرکت توانست در سال 1998 حدود پنجاه و نه ایرباس 320آ به ایرباس سفارش دهد. این شرکت همچنین در سال 2007 آغاز به نوسازی و تجهیز ناوگان خود نمود و 12 فروند هواپیما 380 A و 24 فروند هواپیمای بوئینگ 787 را خریداری نمود.

یکی از پرکاربردترین هواپیماهای استفاده در این شرکت هواپیمایی هواپیمای بوئینگ 777 می باشد و این شرکت 59 فروند از این هواپیما را دارد. همچنین این یکی از ایرلاین هایی است که به هر شش قاره در سراسر دنیا پرواز دارد. همچنین پرواز به فرودگاه امام خمینی پرواز مستقیم دارد که شش بار در هفته انجام می گردد. این شرکت پروازهایی با کلاس مختلف را انجام می دهد و در همه کلاس های پروازی سعی دارد بهترین خدمات و تسهیلات را به مسافران ارائه دهد.

شرکت هواپیمایی بریتیش ایرویز برای پروازهای کوتاه و طولانی خود دو کلاس پروازی اکونومی و بیزنس کلاس را ارائه می دهد. همچنین برای پروازهای طولانی مدت دو کلاس پروازی دیگر را ارائه می دهد که فرست کلاس و پرمیوم کلاس می باشند. یکی از ارزان ترین بلیط ها پرواز اکنومی است.

پرواز بیزینس کلاس هواپیمایی بریتیش ایرویز

در اینجا اطلاعاتی را در رابطه با پرواز بیزینس کلاس شرکت هواپیمایی بریتیش ایرویز در اختیار شما قرار می دهیم. مسافران این نوع پرواز در قسمت جداگانه ای از هواپیما مستقر می شوند و منوی غذایی متفاوتی در اختیار آنها قرار می گیرد. این فضا کاملا خصوصی و دارای جایگاه های راحت و انعطاف پذیری است. شما با انتخاب کردن قسمت بیزینس کلاس این پرواز از همان لحظه رزرو بلیط تا لحظه تحویل دریافت بار خود در فرودگاه، فضایی بسیار آرام و متفاوت و راحت تر از سایر مسافران پروازهای دیگر را تجربه می کنید.

همچنین این شرکت با توجه به کلاس پروازی خود و مدت زمان پرواز غذاهای مختلفی را به مسافران ارائه میدهد. در بخش بیزینس کلاس، در سفرهای کوتاه مدت با اسنک و عده های غذایی کوچک و در پروازهای طولانی مدت با وعده های غذایی کامل از مسافران این پرواز پذیرایی صورت می گیرد. در پروازهای طولانی مدت مسافران می توانند غذاهای خود را از 24 ساعت قبل انتخاب نمایند و در منوی متنوع بریتیش ایرویز مسافران می توانند از صبحانه انگلیسی، انواع غذاهای بین المللی، غذاهای رژیمی و غذاهای منوی مخصوص گیاهخواران استفاده نمایند.

در پرواز کلاس بیزینس این شرکت مسافران می توانند در زمان چک جایگاه خود را انتخاب نمایند و از فضای زیادی که بین جایگاه های کلاس بیزینس وجود دارد، بهره مند شوند.

1+

منبع: دلتابان

به "درباره پرواز بیزینس کلاس هواپیمایی بریتیش ایرویز بیشتر بدانید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "درباره پرواز بیزینس کلاس هواپیمایی بریتیش ایرویز بیشتر بدانید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید