علت اصلی ترک اردوی تراکتور به وسیله شجاع ، خلیل زاده از ترکیه به تهران آمد!

به گزارش وبلاگ مهیار، شجاع که از روز دوم تمرینات تراکتور در تبریز به اردوی تراکتور ملحق شد و با این تیم راهی ترکیه هم شده بود، بعد از چند جلسه تمرینی اردوی پیش فصل تی تی ها را ترک کرد.

علت اصلی ترک اردوی تراکتور به وسیله شجاع ، خلیل زاده از ترکیه به تهران آمد!

به گزارش وبلاگ مهیار شجاع خلیل زاده یکی از مهم ترین خریدهای فصل تراکتوری هاست. بازیکنی که رهبر خط دفاعی تراکتور خواهد بود و چه بسا بازوبند کاپیتانی این تیم را هم بر بازو ببندد.

شجاع که از روز دوم تمرینات تراکتور در تبریز به اردوی تراکتور ملحق شد و با این تیم راهی ترکیه هم شده بود، بعد از چند جلسه تمرینی اردوی پیش فصل تی تی ها را ترک کرد. مسئله ای که علت آن به وسیله باشگاه تراکتور انجام یک سری کارهای اداری جهت بارگذاری مدارک تی ام اس این بازیکن عنوان شد.

با این حال طبق اخبار واصله علت اصلی این موضوع انجام کارهای اداری نبوده است. شجاع خلیل زاده قبل از انعقاد قرارداد با تراکتور، از ناحیه زیر شکم مصدومیتی داشته که پس از تمرینات پرفشار ترکیه، متوجه شده قادر به ادامه تمرینات نخواهد بود.

بر همین اساس شجاع برای انجام کارهای پزشکی به تهران سفر نموده تا تحت مداوا قرار گیرد. گفته می گردد وی دو هفته زمان احتیاج دارد تا به طور کامل معالجه گردد و بدین ترتیب اردوی پیش فصل تراکتور را از دست خواهد داد.

منبع: همشهری آنلاین

به "علت اصلی ترک اردوی تراکتور به وسیله شجاع ، خلیل زاده از ترکیه به تهران آمد!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "علت اصلی ترک اردوی تراکتور به وسیله شجاع ، خلیل زاده از ترکیه به تهران آمد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید