برطرف موهای زائد بدن در خانه

به گزارش وبلاگ مهیار، از بین بردن موهای زائد خواسته همه افراد است و برای حل این موضوع از انواع و اقسام راه ها استفاده می نمایند. در این مطلب ما به شما آموزش می دهیم چگونه در خانه موهای زائ خود را با مواد خانگی از بین ببرید.

برطرف موهای زائد بدن در خانه

برطرف موهای زائد در خانه به شما در وقت و هزینه تان یاری می نماید. البته نکته مهمی که باید بدانید آن است این روش ها را باید به صورت مستمر انجام داده و برای موهای نرم و کرک مناسب هستند. همراه مجله اینترنتی وبلاگ مهیار باشید.

برطرف موهای زائد

  • برطرف موهای زائد با مخلوط روغن زیتون و آب لیمو: مخلوط کردن مقداری روغن زیتون با مقداری آب لیمو و استفاده از آن بر روی مناطقی که موهای زائد دارند، ماساژ نموده و سپس با استفاده از یک پارچه نازک، موهای زائد را برداشت کنید. این روش به عنوان یک روش طبیعی و آرام برای کاهش موهای زائد مورداستفاده قرار می گیرد.
  • برطرف موهای زائد با مخلوط آرد نان با عسل: مخلوط کردن مقداری آرد نان با مقداری عسل و سپس استفاده از آن بر روی مناطقی که موهای زائد دارند. صبر کنید تا کاملاً خشک گردد، سپس با حرکات متناوب و با بیرون کشیدن به سمت مخالف رشد مو، موهای زائد را با یاری این مخلوط برداشت کنید. این روش نیز می تواند برای کاهش موهای نازک و کوتاه مفید باشد.
  • برطرف موهای زائد با مخلوط قهوه و شکر: مخلوط کردن مقداری قهوه طعم دار با مقداری شکر و اضافه کردن مقداری آب تا به دستگاهی شبیه یک مخلوط تبدیل گردد. این مخلوط را بر روی مناطقی که موهای زائد دارند، ماساژ دهید و سپس با استفاده از یک پارچه نازک یا کاغذروغنی، موهای زائد را بردارید. قهوه و شکر به عنوان مواد خانگی معروف برای کاهش موهای زائد به کار می روند.
  • برطرف موهای زائد با پوست گردوی سبز: ماسک پوست گردوی سبز برترین روش طب سنتی برای برطرف موهای زائد است. تعداد زیادی پوست گردو را بسوزانید. یک قاشق غذاخوری خاکستر را با یک لیتر آب مخلوط نموده و بگذارید 12 ساعت بماند. سپس یک پنبه را به این ماده آغشته نموده و به محل موهای زائد بمالید. این کار را چندین بار در روز و هر بار 15 دقیقه تکرار کنید.
  • برطرف موهای زائد با زاج سفید و گلاب: نصف قاشق چای خوری پودر زاج سفید را با 3 قاشق سوپ خوری گلاب ترکیب کنید. چند قطره روغن زیتون به مخلوط افزوده و روی موهای زائد بمالید. پس از 20 دقیقه دوباره مخلوط را روی موضع بمالید و پس از خشک شدن آن را با آب سرد بشویید. حتماً پس از شستن پوست، از مرطوب کننده بهره ببرید تا پوست خشک نگردد.
پیشنهاد مطالعه: بعلاوه می توانید مطلب استایل تابستانی شیک و خنک را بخوانید.منبع: پیام دلتا

به "برطرف موهای زائد بدن در خانه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برطرف موهای زائد بدن در خانه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید