سارا قمی از تیم ملی فوتبال خداحافظی کرد

به گزارش وبلاگ مهیار، سارا قمی کاپیتان گیلانی تیم ملی فوتبال بانوان کشورمان پس از 13 سال بازی برای تیم ملی با انتشار متنی در صفحه اینستاگرام خود از تیم ملی خداحافظی کرد.

سارا قمی از تیم ملی فوتبال خداحافظی کرد

وی در متن این پیام نوشته است:

از تو سپاسگزارم شهر زیبای خمام، گیلان شگفت انگیز، از پدر و مادرم، برادرم، خواهرم و تمامی دوستان و مربیانم سپاسگزارم.

بهتر است از انتها شروع کنم، از خداحافظی، خداحافظی از 13 سال بازی در تیم ملی. در طول سالیان دراز سعی کردم عشق ام را از طریق پاهایم با ضربه زدن به توپ فوتبال بیان کنم، چیزی که همه چیز را از زمان کودکی ام تا به امروز برایم راحت تر بیان نمود که من چه کسی هستم!!!

چه ضربه ها، زخم ها، شکستگی ها، کبودی ها و ناملایماتی که بر پاهایم که همانا قلب آدمیست بر وجودم نشست تا از من سارای قمی بسازد که در این سال ها به دختران ناامید وطنم بیاموزم که هر آرزویی می تواند دست یافتنی باشد.

آری مرزهایی را برای خودم و کسانی که بر من باور نداشتند جابجا کردم و امروز می خواهم قوی تر از قبل ورق را عوض کرده و خود را وارد دنیایی دیگر کنم.

خداحافظی از پیراهن تیم ملی و بازوبند کاپیتانیش به مانند شماره 9 که تا ابد مرا به یاد زنده یاد سیروس قایقران خواهد انداخت برایم سخت نیست، زیرا من جنگیدم تا ثابت کنم برای وطنم، آمال و آرزوهایم خواهم جنگید نه شماره پیراهن و نه بازوبندش.

اکنون زمان آن رسیده که از تمامی هم تیمی هایم، مربیان و مدیران و پزشکان تیم های ملی و هوادارانم تشکر کنم و برایشان سلامتی و موفقیت آرزو نمایم. خداحافظ تیم ملی

منبع: خبرگزاری مهر

به "سارا قمی از تیم ملی فوتبال خداحافظی کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سارا قمی از تیم ملی فوتبال خداحافظی کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید