سخنگوی پوتین به کرونا مبتلا و در بیمارستان بستری شد

به گزارش وبلاگ مهیار، دمیتری پسکوف، سخنگوی رئیس جمهوری روسیه تایید کرد به بیماری کووید-19 مبتلا و از مدتی پیش برای درمان در بیمارستان بستری شده است.

سخنگوی پوتین به کرونا مبتلا و در بیمارستان بستری شد

به گزارش وبلاگ مهیار به نقل از گاردین، پسکوف در گفتگوی تلفنی با بعضی رسانه ها و وبلاگ مهیار روس خبر آلوده شدن خود را به ویروس کرونا تایید و در عین حال تاکید نمود در یک ماه اخیر با ولادیمیر پوتین ملاقات نداشته است. این چهره قدیمی دنیای سیاست در روسیه در بیش از دو دهه اخیر سخنگوی رسمی و دستیار رسانه ای پوتین بوده و گفته می گردد از نزدیک ترین دوستان رئیس جمهوری روسیه و مرد شماره یک کاخ کرملین است.

پیش تر میخاییل میشوستین، نخست وزیر روسیه هم به کرونا مبتلا شده و البته فرایند درمان را پشت سر گذاشته بود. میشوستین در روزهای اخیر در یک تماس تصویری هم با دیگر دولتمردان حضور یافت تا نشان دهد کاملا بهبود یافته است. دو وزیر کابینه روسیه هم جزو چهره هایی هستند که به کووید-19 مبتلا شده اند.

در جریان بازدید پوتین از یک مرکز درمان بیماران کرونا در ماه مارس، پسکوف تنها فرد همراه رئیس جمهوری روسیه بود که با ماسک بر چهره دیده شد. خود پوتین هر روز آزمایش کرونا می دهد و امور روزمره دولت را در اقامتگاه بدون پنجره خارج از مسکو مدیریت می نماید. تقریبا تمام ملاقاتهای او به شکل ویدئوکنفرانس انجام می گردد.

منبع: همشهری آنلاین

به "سخنگوی پوتین به کرونا مبتلا و در بیمارستان بستری شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سخنگوی پوتین به کرونا مبتلا و در بیمارستان بستری شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید