شبکه ورزش تغییر می نماید

به گزارش وبلاگ مهیار، شبکه ورزش به زودی و همزمان با ایام ربیع الاول با طرح های نوی به استقبال فصل نو لیگ های ورزشی می رود. بعلاوه از هویت بصری نو این شبکه در فصل پاییز نیز به زودی رونمایی خواهد شد.

شبکه ورزش تغییر می نماید

به گزارش وبلاگ مهیار، پایگاه اطلاع رسانی سیما اعلام نموده است: پس از پوشش کامل رقابت های المپیک و پارالمپیک 2020 توکیو که بخش عمده ای از برنامه های تابستانی شبکه ورزش را به خود اختصاص داده بود، این شبکه در فصل پاییز و ایام ربیع الاول و همزمان با شروع لیگ های ورزشی، برنامه های ویژه ای را برای مخاطبان خود تدارک دیده است.

مهم ترین تغییر شبکه ورزش سیما پس از یک دهه فعالیت، بازطراحی هویت بصری این شبکه خواهد بود. در طراحی هویت بصری نو شبکه ورزش سعی شده است از به روزترین قابلیت ها و خلاقیت های شبکه های مهم ورزشی دنیا استفاده گردد. تغییرات در هویت بصری شبکه در 3 فاز به انجام خواهد رسید که شامل تغییر در پوسته گرافیکی شبکه، آرم استیشن ها و کانترها می گردد. رونمایی از هویت گرافیکی نو شبکه ورزش در روز 17 ربیع الاول و میلاد پیامبر اکرم (ص) و امام صادق (ع) انجام خواهد شد.

در بخش پخش زنده رویدادهای سطح اول ورزش دنیا پخش مسابقات جام دنیای فوتسال، کشتی قهرمانی دنیا، فوتبال مقدماتی جام دنیای، وزنه برداری قهرمانی دنیا و مسابقات تنیس قهرمان قهرمانان در قالب ویژه برنامه های اختصاصی در جدول پخش فصل پاییز شبکه ورزش پیش بینی شده است.

بعلاوه مسابقات والیبال قهرمانی جوانان دنیا، لیگ دنیای کاراته، مسابقات بسکتبال حرفه NBA، فرمول یک و موتوجی پی نیز از دیگر مسابقات مهمی است که در طول فصل پاییز به صورت زنده به وسیله شبکه ورزش سیما به روی آنتن خواهد رفت.

در گروه فراوری شبکه ورزش نیز، برنامه شب های فوتبالی که اختصاص به مسابقات داخلی فوتبال ایران دارد و برنامه لذت فوتبال نیز با تمرکز بر فوتبال خارجی، همانند گذشته مسابقات مهم فوتبال لیگ های اروپایی را پوشش خواهد داد.

شبکه ورزش بعلاوه فصل نو برنامه های خود همانند باشگاه، کادرفنی، باز هم مثل همواره، فوتبال 120، ویدئوچک و کوه گشت را نیز با تغییرات فرمی در گرافیک و دکور و تغییرات محتوایی در فراوری آیتم ها و بخش های نو، در طول فصل پاییز به روی آنتن خواهد برد.

مهم ترین و مجذوب کننده ترین بخش برنامه های فراوریی شبکه ورزش، مربوط به طراحی و فراوری برنامه استعدادیابی کشتی است که به رقابت و معرفی چهره های نوجوان و جوان کشتی کشور اختصاص دارد. این برنامه هم اکنون در مراحل انتهای پیش فراوری واقع شده است و به زودی و با انتها مسابقات کشتی قهرمانی دنیا، فراوری آن شروع خواهد شد.

افزوده شدن بخش های خبری ورزشی که خلأ آن در شبکه ورزش به صورت جدی احساس می شد، از دیگر اتفاقات مهم شبکه ورزش در فصل پاییز خواهد بود. اضافه شدن دو بخش خبری صبحگاهی و شبانگاهی با رویکرد ارائه مهم ترین اخبار ورزش ایران و دنیا در دستور کار شبکه ورزش قرار گرفته است.

گفتنی است که میان برنامه هایی نظیر بسته های خبری دست اول با هدف پوشش آخرین اخبار ورزش دنیا و دوربین ورزش با موضوع پرداخت به مهم ترین اتفاقات و حواشی ورزش کشور نیز در طول این فصل به وسیله شبکه ورزش سیما پخش خواهد شد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "شبکه ورزش تغییر می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شبکه ورزش تغییر می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید