عکس ، اروپایی ها به محسن تنابنده، هومن سیدی و ... جایزه دادند

به گزارش وبلاگ مهیار، فیلم سینمایی جنگ جهانی سوم سه جایزه اصلی جشنواره بین المللی فیلم بلگراد در کشور صربستان را به خود اختصاص داد.

عکس ، اروپایی ها به محسن تنابنده، هومن سیدی و ... جایزه دادند

به گزارش وبلاگ مهیار به نقل از سینه ایران، پنجاه و یکمین جشنواره فیلم بلگراد که از قدیمی ترین جشنواره های فیلم اروپاست، امشب به کار خود سرانجام داد و فیلم سینمایی جنگ دنیای سوم ساخته هومن سیدی سه جایزه اصلی جشنواره را به خود اختصاص و جایزه ویکتور بلگراد برترین فیلم جشنواره، جایزه برترین کارگردانی و جایزه برترین بازیگر مرد برای محسن تنابنده را دریافت کرد.

فیلم جنگ دنیای سوم هم اکنون در بیست و یکمین حضور بین المللی اش در بخش مسابقه سیزدهمین جشنواره فیلم لوکزامبورگ به نمایش در آمده که مراسم اختتامیه این رویداد هم هفته آینده برگزار خواهد شد.

نمایی از فیلم جنگ دنیای سوم

این فیلم تا به امروز 9 جایزه بین المللی دریافت داشته است و در شانزدهمین دوره جوایز فیلم آسیا نیز نامزد جایزه برترین بازیگر مرد برای محسن تنابنده است که مراسم این جایزه نیز در روز 21 اسفند در هنگ کنگ برگزار خواهد شد.

ساخته هومن سیدی که نماینده رسمی سینمای ایران در شاخه برترین فیلم بین المللی اسکار 2023 بود، پس از حضور پیروز در جشنواره ونیز و کسب دو جایزه برترین فیلم و بازیگر بخش افق ها، در سی و پنجمین دوره جشنواره بین المللی فیلم توکیو، هشتمین دوره جشنواره فیلم دنیا آسیا در لس آنجلس و جشنواره فیلم استکهلم سوئد نیز حضور پیروزی داشت و در لیست فیلم های جشنواره پالم اسپرینگز 2023 نیز نهاده شد.

نمایی از فیلم جنگ دنیای سوم

در فیلم جنگ دنیای سوم بازیگرانی چون محسن تنابنده، ندا جبرئیلی، مهسا حجازی، نوید نصرتی، لطف الله سیفی و حاتم مشمولی به ایفای نقش پرداخته اند.

  • ببینید | اینقدر خوشحالم می توانم تا تهران پیاده بروم! | لحظه معرفی محسن تنابنده
  • ببینید | تنابنده جایزه ونیز را برد؛ این سکانس نقی معمولی پربازدید شد!
منبع: همشهری آنلاین

به "عکس ، اروپایی ها به محسن تنابنده، هومن سیدی و ... جایزه دادند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عکس ، اروپایی ها به محسن تنابنده، هومن سیدی و ... جایزه دادند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید