شهرستان مه ولات باید به مقصد گردشگری تبدیل گردد

به گزارش وبلاگ مهیار، میراث آریا/ براساس آخرین خبر و گزارش های بدست رسیده، شهرستان مه ولات باید به مقصد گردشگری تبدیل گردد.

شهرستان مه ولات باید به مقصد گردشگری تبدیل گردد

سیدجواد موسوی، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی در جلسه با رئیس شورای اسلامی شهر و شهردار فیض آباد مرکز شهرستان مه ولات با بیان این مطلب اضافه کرد: با توجه به نبود تابلوهای راهنمای آثار تاریخی شهرستان، باید با همکاری متقابل شهرداری و میراث فرهنگی، نسبت به تهیه و نصب این تابلوها اقدام کرد.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی ادامه داد: بعلاوه با توجه به فعالیت تعداد زیاد هنرمندان صنایع دستی و در راستای پیوند بین صنایع دستی و گردشگری و فروش محصولات صنایع دستی به گردشگران، ایجاد بازارچه صنایع دستی در این شهرستان لازم است.

موسوی بر همکاری های متقابل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی و شهرداری برای بهره برداری از مواریث فرهنگی تاکید نمود و گفت: استفاده از سرمایه گذاران بومی شهرستان برای رشد و توسعه گردشگری یکی از راهکارهایی است که باید دنبال گردد.

بعلاوه در جلسه شهردار فیض آباد برای واگذاری زمین پایگاه اطلاع رسانی گردشگری شهرستان به اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی اعلام آمادگی کرد. مرتضی رئیسی احیای رباط مه ولات و استفاده از ظرفیت این اثر تاریخی را درخواست کرد.

منبع: همگردی

به "شهرستان مه ولات باید به مقصد گردشگری تبدیل گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شهرستان مه ولات باید به مقصد گردشگری تبدیل گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید