شک نکنید پرسپولیس برنده دربی است

به گزارش وبلاگ مهیار، تهران (پانا) - هافبک پرسپولیس در بازگشتی باشکوه به ترکیب اصلی این تیم، پیروز شد با گلزنی خود سه امتیاز ارزشمند مقابل نفت مسجدسلیمان را به حساب سرخپوشان واریز کند.

شک نکنید پرسپولیس برنده دربی است

به گزارش ورزش 3، خرید پر سر و صدای پرسپولیسی ها بعد از حضوری پررنگ در هفته های ابتدایی ناگهان به نیمکت سنجاق شد و هفته های متمادی را دور از ترکیب اصلی حاضر بود. او اما در بازگشتی پیروز به ترکیب سرخپوشان در جدال با نفت مسجدسلیمان در قامت ستاره تیمش ظاهر شد و توانست با دو گلی که برابر حریف به ثمر رسانده، تیمش را به یک برد ارزشمند برساند. اسدی اکنون مدعی است که تیمش علیرغم فاصله سه امتیازی با صدر، قادر به تغییر سرنوشت لیگ خواهد بود و این خواسته را در دربی با بالاترین انگیزه دنبال خواهند کرد.

بعد از مدت ها به ترکیب اصلی رسیدی و یک روز پیروز را در نفت مسجدسلیمان پشت سر گذاشتی.

من همیشه آماده ام تا تمام تلاش و انگیزه خودم را در راستا اهداف تیم دنبال کنم. خیلی شادم که در این بازی فرصت پیدا کردم و بیش از آن شادم که تیم به نتیجه رسید و خیلی زود پیروز شد نتیجه دیدار با نفت آبادان را فراموش کنیم و آماده هشت نبرد سخت تا خاتمه فصل شویم. همه بازی ها سخت هستند اما ما تلاش خواهیم کرد با بالاترین حد تمرکز خودمان را حفظ خواهیم کرد تا طی این هشت بازی باقیمانده به هدفی که داریم نزدیک شویم.

موضوع مهمی که وجود داشت دبل تو در بازی با نفت مسجدسلیمان بود. بعد از هفته ها دوری از ترکیب و اینکه یک هافبک دفاعی دبل کند کاملا جالب است.

ما یک تیم هستیم. همه ما با انگیزه برد در این بازی حاضر شده بودیم. بازی کردن در پرسپولیس برای هر بازیکنی سخت است. واقع بینانه نگاه کنیم حتی بازیکنانی که سابقه چند فصل بازی در این تیم را هم دارند کار سختی برای حضور در ترکیب دارند و این موضوع را می توانید ببینید. کادرفنی مسلما در تلاش است همیشه بهترین تصمیمات را بگیرد و من هم هیچ وقت گله ای از این بابت ندارم. همه بازیکنان از نیمکت نشینی ناراحت می شوند اما من تلاش کردم تا هر چه زودتر بتوانم به تیم اضافه شوم و شرایط خوبی را دنبال کنم. در خصوص گل هایی که زدم هم باید از کار تمام تیم تشکر کنم. ما یک تیم هستیم که پشتوانه بزرگ هواداران را پشت سر خود می بینیم. دوست داشتم الان که این فرصت نصیبم شده بتوانم یک روز خوب را دنبال کنم. شادم که این رخ داد.

حتی شانس هت تریک در این بازی را هم داشتی.

مهم برد تیم بود. حتی اگر با یک گل هم برنده می شدیم کفایت می کرد. بازی های سختی در ادامه به جای مانده و نمی خواهم دیگر به بازی با نفت مسجدسلیمان فکر کنم. سه امتیاز آن را گرفتیم و تمام شد و الان باید به بازی های باقیمانده فکر کرد.

مهمترین بازی با این حساب استقلال و دربی است. شش امتیاز عقب هستید و تنها برد در دربی ضامن شانس شما برای ادامه رقابت خواهد بود.

این هدف من و تمام بازیکنان تیم و البته خواسته کادرفنی و هواداران است که برنده این بازی شویم. گفتم که هشت بازی داریم که باید به بهترین نتایج در آنها برسیم که استقلال هم یکی از آنهاست. از امروز تمرکز همگی ما روی دربی خواهد بود و امیدوارم با کسب بهترین نتیجه در این بازی بتوانیم ضمن شاد کردن هواداران، امیدواری بزرگتری را هم در ادامه راه شکل دهیم. مسلما اگر می خواهیم لیگ برای ما همچنان ادامه داشته باشد باید نتیجه خوبی در این بازی بگیریم و البته من هم همچنان به ادامه فصل امیدوار هستم.

چقدر انگیزه برای گلزنی در این بازی داری؟

دروغ چرا مسلما هر بازیکنی آرزوی گلزنی در دربی را دارد. من به استقلال قبل از این گل زده ام اما مسلما دربی شرایط متفاوتی دارد. خصوصا این بازی که همه ما با انگیزه برد به زمین خواهیم آمد تا هدف بزرگ تیم و هواداران مان را دنبال کنیم. با این حال صادقانه می گویم که برد تیم بالاترین هدف همگی ما در این بازی خواهد بود و هر کس به این مهم برسد به اندازه گلزنی خودم شاد خواهم شد. امیدوارم یک بازی فوق العاده و خوب را از دو تیم ببینیم و در نهایت نیز عملکرد داوری به شکلی باشد که یک بازی کاملا عادلانه را ببینیم و در نهایت به هدف مان دست پیدا کنیم.

استقلال اما تا به امروز در لیگ شکستی نخورده و این کار شما را مسلما سخت تر هم خواهد کرد.

هر اتفاقی شدنی است. من به این مسائل فکر نمی کنم. ما اکنون در رده دوم جدول هستیم و وظیفه همگی ما این است که بهترین عملکرد را داشته باشیم. این تمام انگیزه و هدف ما در این بازی خواهد بود و هیچ وقت به حریفان نگاه نمی کنیم. ما اگر بهترین خودمان باشیم قطعا به هدفی که می خواهیم، می رسیم و شک نکنید در دربی هم برنده خواهیم شد.

یک موضوع که وجود داشت نقدها نسبت به تو پیش از این بازی بود. هجمه زیادی بود و به نظر می رسد با این فرایند بتوانی همه چیز را به نفع خودت خاتمه دهی.

من یک بازیکن هستم. وظیفه دارم خواسته های کادرفنی را در زمین اجرا کنم. مسلما مثل هر انسانی یک روز بد خواهم داشت. خوشبختانه اما در پرسپولیس همانطور که قبل از حضورم در اینجا گفته بودند، یک حمایت قاطع هواداری وجود دارد که بالاترین انگیزه را به شما می دهد تا همیشه بهترین باشید یا تلاش کنید نسبت به گذشته بهتر باشید. من اینجا آمدم تا با پرسپولیس قهرمان شوم. به این تیم و هواداران ایمان داشتم و در خودم دیدم که قادر به دستیابی به اهداف در این جمع خواهم بود. از حمایت همگی آنها تشکر می کنم و با انگیزه ای بالاتر تلاش خواهیم کرد تا در این دیدارهای باقیمانده همه ما در خاتمه بخندیم و شاد باشیم.

منبع: خبرگزاری پانا

به "شک نکنید پرسپولیس برنده دربی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شک نکنید پرسپولیس برنده دربی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید