طرز تهیه پیتزا سوسیس با پیاز کاراملی و قارچ ؛ یک غذای خوشمزه و ساده

به گزارش وبلاگ مهیار، در این مطلب می خواهیم طرز تهیه پیتزا سوسیس، یک پیتزای ساده و سریع را به شما آموزش دهیم که بسیار هم خوشمزه است. پیتزا سوسیس با پیاز کاراملی یک پیتزای متفاوت و حاضری است که آماده شدن آن کمتر از نیم ساعت وقت تان را می گیرد. تنها کافی است قارچ، پیاز و سوسیس انجوی گوشت قرمز یا سوسیس مرغ دلخواهتان را به صورت جداگانه تفت دهید و روی نان پیتزای آماده بریزید و داخل فر قرار دهید. برای تهیه این پیتزا به جای سوسیس انجوی می توانید از سوسیس معمولی و حتی گوشت چرخ نموده هم بهره ببرید. به جای نان پیتزای آماده هم می توانید خمیر پیتزا را خودتان تهیه کنید. اگر وقت کافی دارید حتما سری به دستورالعمل تهیه خمیر پیتزا بزنید و برترین و ترد ترین خمیر پیتزای عمرتان را تهیه کنید. باطرز تهیه پیتزا سوسیس مجذوب کننده و متفاوت همراه ما باشید.

طرز تهیه پیتزا سوسیس با پیاز کاراملی و قارچ ؛ یک غذای خوشمزه و ساده

مواد لازم برای تهیه پیتزا سوسیس با پیاز کاراملی و قارچ

  • نان پیتزا آماده پمینا دو عدد
  • سوسیس انجوی گوشت سولیکو خرید آنلاین 300 گرم
  • پیاز (خلال شده) نصف فنجان
  • قارچ (تازه خرد شده) نصف فنجان
  • فلفل سبز (خرد شده نصف فنجان
  • سس مارینارا نصف فنجان
  • پنیر موزارلا کاله (خرد شده) خرید آنلاین دو فنجان
  • پنیر پیتزا کاله خرید آنلاین به میزان لازم

طرز تهیه پیتزا سوسیس با پیاز کاراملی

مرحله اول

پیتزای سوسیس با پیاز کاراملی شاید به میزان پیتزای سوسیس و کالباس شناخته شده نباشد اما به شما قول می دهیم به همان میزان خوش طعم است و زمانی که امتحانش کنید به یکی از پیتزاهای محبوب شما تبدیل خواهد شد. برای آغاز ابتدا یک عدد پیاز میانه را به صورت خلالی خرد کنید. یک قابلمه بزرگ بردارید و کره را داخل قابلمه روی حرارت میانه ذوب کنید. پیاز را داخل قابلمه ریخته و با حرارت ملایم تفت دهید تا نرم شده و کمی کاراملی و قهوه ای شوند. حدود 15 تا 20 دقیقه زمان برای تفت دادن پیاز کافیست. در این مدت هر از چندگاهی آن ها را هم بزنید تا یکدست کاراملی شوند. پیازهای کاراملی شده را داخل یک کاسه ریخته و کنار قرار دهید.

مرحله دوم

فر راروی دمای 180 درجه سانتی گراد تنظیم کنید. سوسیس انجوی گوشت یا هر سوسیسی که دوست دارید را به صورت حلقه ای برش دهید و داخل همان تابه ای که پیاز را کاراملی کردید، با حرارت میانه تفت دهید تا سوسیس پخته و سرخ گردد. حدود پنج تا هشت دقیقه زمان کافی است.

مرحله سوم

قارچ ها را شسته و به صورت حلقه ای برش دهید. سپس آن ها را روی حرارت قرار دهید تا پخته شده و آب قارچ تبخیر گردد. برای پختن قارچ می توانید از میزان کمی زردچوبه و آبلیمو هم برای مزه دار شدنش بهره ببرید.

مرحله چهارم

قالب پیتزا را کمی با روغن یا کره پاستوریزه چرب کنید. نان پیتزا را داخل قالب قرار دهید. روی نان پیتزا چند قاشق سس مارینارا بریزید و پخش کنید. سوسیس های سرخ شده و پیاز کاراملی را روی نان پیتزا قرار دهید و روی آن ها را با پنیر موزارلا خرد شده و پنیر پیتزا بپوشانید.

مرحله پنجم

قالب را به مدت10 تا 15 دقیقه داخل فر قرار دهید تا پنیر روی آن حباب دار شده و لبه های نان قهوه ای طلایی رنگ شوند. سپس پیتزا را از فر خارج نموده و برش بزنید. صبر کنید تا پیتزا سوسیس شما کمی خنک گردد سپس با سس تند یا سس سیر نوش جان کنید.

منبع: کتاب کاله

به "طرز تهیه پیتزا سوسیس با پیاز کاراملی و قارچ ؛ یک غذای خوشمزه و ساده" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طرز تهیه پیتزا سوسیس با پیاز کاراملی و قارچ ؛ یک غذای خوشمزه و ساده"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید