ظروف چوبی چوب گردو بهتر است یا ظروف چوب راش؟

به گزارش وبلاگ مهیار، امروزه ظروف چوبی دست ساز چوب گردو و چوب راش، یکی از محبوب ترین ظروف سرو و پذیرایی هستند که ضمن ظاهری زیبا و مجذوب کننده با کیفیت بالا، بسیار کاربردی بوده و می توان از آن ها به عنوان ظروف سرو و میوه خوری چوبی، شیرینی خوری چوبی پایه دار، کاسه چوبی، لیوان و کوکسای چوبی، سینی چوبی و … استفاده نمود. از طرف دیگر با توجه به محبوبیت و توسعه استفاده از ظروف چوبی در چند سال اخیر، تفاوت بین ظروف چوبی دست ساز چوب گردو و چوب راش برای خیلی از خریداران سوال شده است تا بتوانند ظرف چوبی مورد نظر را با متریال با کیفیت تر و ماندگاری بیشتری خریداری کنند.

ظروف چوبی چوب گردو بهتر است یا ظروف چوب راش؟

به همین دلیل ما در این مطلب می خواهیم تفاوت ظروف چوب گردو و راش را مورد آنالیز و مطالعه قرار دهیم تا شما عزیزان بتوانید انتخاب دقیق تر و هوشمندانه ای را با لوکس باکس تجربه نمایید:

  1. معرفی انواع ظروف چوبی شیک و پر کاربرد
  2. تفاوت ظروف چوبی خراطی چوب گردو و چوب راش
  3. آنالیز قیمت ظروف چوبی گردو و چوب راش
  4. 5 نکته مهم نگهداری از ظروف چوبی خاص و مدرن

معرفی انواع ظروف چوبی شیک و پر کاربرد لوکس باکس

شاید با گردشی در بازار ظروف سرو و پذیرایی، متوجه ظروف چوبی تازه شده اید که با استقبال گسترده ای از سوی مصرف نمایندگان روبرو شده است. ظروف چوب گردو و چوب راش بر خلاف بقیه ظروف سرو و پذیرایی زرق و برق زیادی ندارند اما در عین سادگی، بسیار شیک و مجذوب نماینده هستند. از طرف دیگر علت این زیبایی را می توان متریال کاملا طبیعی از چوب گردو و چوب راش دانست که حس زیبای طبیعت را القا می نمایند.لوکس باکس با استفاده از انواع مواد اولیه و چوب اقدام به فراوری محصولات بیار متنوعی مانند انواع جعبه های پذیرایی مالی انواع جعبه دستمال کاغذی چوبی و … نموده بصورتی که شما عزیزان براحتی بر حسب احتیاج و بودجه خود اقدام به تهیه این محصولات نمایید.

تفاوت ظروف چوبی دست ساز چوب گردو و چوب راش لوکس باکس

عموما برای طراحی و ساخت ظروف چوبی از چوب های مختلف مانند چوب راش، چوب بامبو و چوب گردو و … استفاده می گردد. ظروف بسیار مقاوم و با کیفیتی که در ادامه می خواهیم به آنالیز تفاوت ظروف چوب راش و چوب گردو بپردازیم. در ادامه این مقاله همراه ما باشید.

ظروف چوبی دست ساز گردو لوکس باکس

ظروف چوب گردو، یکی از برترین نوع ظروف سرو و پذیرایی هستند که چوب گردو به عنوان برترین چوب با استحکام و مقاومت بالا در برابر ضربه، رطوبت و حرارت، خاصیت ضد آب داشته و این چوب نیمه سنگین است و در مقابل کشش، فشارو خمش، مقاومت بسیار بالایی دارد. رنگ قهوه ای خاصی که این چوب دارد، زیبائی منحصر به فردی را به آن بخشیده و در کنار رنگ زیبا، گره هایی هم دارد که هنگام برش آن را بسیار خاص جلوه می دهد. بدین ترتیب به راحتی می توانید انواع غذاها را در این ظروف چوبی که حاصل هنر خراطی، هنر تراشیدن چوب است، مورد استفاده قرار دهید.

ظروف چوبی خراطی چوب راش

ظروف چوبی نجاری راش از دیگر نوع ظروف پذیرایی هستند که با استفاده از چوب راش، یک چوب نیمه سنگین و سخت و از طریق نجار در نهایت دقت و ظرافت طراحی و فراوری شده و در کل در برابر ضربه، استحکام بسیار خوبی را از خود نشان می دهند و بعلاوه نباید این ظروف نجاری نفیس (حاصل هنر دست نجار) را در آب غوطه ور گذاشت.

آنالیز قیمت ظروف چوبی گردو و چوب راش

ظروف چوبی دست ساز چوب راش و چوب گردو ، ضمن کیفیت بالا ، ظاهری بسیار شیک و زیبا داشته و با توجه به نوع چوبی که دارند از قیمت متفاوتی برخوردار هستند. اما در رابطه با قیمت ظروف چوبی، ظروف چوب گردو نسبت به چوب راش قیمت بالاتری را دارند و این امر کاملا بدیهی است اما با این حال در میان آن ها می توان ظروف چوبی شیک و مجذوب نماینده لوکس باکس را با قیمت مناسب و مقرون به صرفه خریداری نمود.

5 نکته مهم نگهداری از ظروف چوبی خاص و مدرن

حال که تفاوت ظروف چوب گردو و چوب راش را دانستید، وقت آن رسیده است تا با نکات حائز اهمیتی در خصوص نگهداری و استفاده از ظروف چوبی که باید رعایت کنید، نیز آشنا شوید:

  1. ظروف چوبی مورد نظر خود را هرگز نگذارید تا در آب غوطه ور بماند.
  2. برای شست و شوی ظروف چوبی حتما از دست استفاده نمایید و آن ها را داخل ماشین ظرف شویی قرار ندهید.
  3. بعد از شست و شوی ظروف چوبی خود، حتما آن ها را خشک و در فضای آزاد قرار دهید تا به طور کامل خشک شوند.
  4. به هنگام شست و شوی ظروف سرو و پذیرایی چوبی به هیچ عنوان از سیم ظرف شویی ها و شوینده های نامناسب استفاده نکنید. (ابر یا اسفنج های نرم)
  5. به ظروف چوبی گردو و چوب راش خود برسید و هر چند وقت یکبار آن ها را با روغن زیتون روغن کاری نمایید .

همان طور که در بالا گفته شد، لوکس باکس یکی از برترین و معتبر ترین برندهای فراوری انواع ظروف لوکس چوبی فانتزی در ایران (https://iluxbox.com) است که با استفاده از درجه یک ترین متریال چوبی و یراق آلات و با برترین امکانات و ماشین آلات به روز در صنعت چوب، اقدام به طراحی و فراوری انواع ظروف چوبی دست ساز شیک و مقرون به صرفه نموده است تا شما عزیزان با مراجعه به وب سایت فروشگاه آنلاین و اینترنتی لوکس باکس بتوانید با هر اندازه بودجه ای ، خرید خود را انجام دهید. کافی است فقط یک بار یک خرید عالی و با کیفیت را با ما تجربه نمایید.

منبع: فوت و فن

به "ظروف چوبی چوب گردو بهتر است یا ظروف چوب راش؟" امتیاز دهید

1 کاربر به "ظروف چوبی چوب گردو بهتر است یا ظروف چوب راش؟" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ظروف چوبی چوب گردو بهتر است یا ظروف چوب راش؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید