علی شجاعی پرسپولیس را محکوم کرد

به گزارش وبلاگ مهیار، کمیته شرایط فدراسیون فوتبال امروز (شنبه) آرای مربوط به چند پرونده این کمیته را گفت که در ادامه می خوانید:

علی شجاعی پرسپولیس را محکوم کرد

*با توجه به شکایت پوریا آریا کیا از باشگاه آلومینیوم اراک، این باشگاه به پرداخت مبلغ 14 میلیارد و 500 میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ 316 میلیون و 100 هزار بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد. هم چنین کمیته شرایط نسبت به دعوی خواهان به اندازه 2 میلیارد و 700 میلیون ریال قرار رد صادر کرد.

*در پی شکایت محمد مشایخ از باشگاه نفت مسجد سلیمان، این باشگاه به پرداخت مبلغ 2 میلیارد و 200 میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ 47 میلیون و 960 هزار ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد. هم چنین کمیته شرایط نسبت به دعوی خواهان به مبلغ یک میلیارد و 200 میلیون ریال قرار رد صادر کرد.

*در پرونده شکایت علی شجاعی از باشگاه پرسپولیس، این باشگاه به پرداخت مبلغ 5 میلیارد و 600 میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ 122 میلیون و 80 هزار ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد. همچنین کمیته شرایط نسبت به دعوی خواهان به اندازه 800 میلیون ریال قرار رد صادر کرد.

*با توجه به شکایت مهرداد حبیبی از باشگاه تراکتور تبریز، کمیته شرایط نسبت به دعوی خواهان به مبلغ یک میلیارد و 126 میلیون ریال قرار رد صادر کرد.

*در پرونده شکایت باشگاه نفت مسجد سلیمان از محمد طیبی، این بازیکن به پرداخت مبلغ چهارصد میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ 87 میلیون و 200 هزار ریال بابت هزینه دادرسی در حق باشگاه نفت مسجد سلیمان محکوم شد.

منبع: فرارو

به "علی شجاعی پرسپولیس را محکوم کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "علی شجاعی پرسپولیس را محکوم کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید