مایکروسافت از کار افتاده، بنابراین ما امروز کار نخواهیم کرد، خداحافظ!

به گزارش وبلاگ مهیار، اگر امروز به این فکر می کردید که خودتان را به مریضی بزنید، پس خوش شانس هستید، زیرا یک قطع بزرگ در مایکروسافت ممکن است به این معنی یک مرخصی رایگان باشد.

مایکروسافت از کار افتاده، بنابراین ما امروز کار نخواهیم کرد، خداحافظ!

به گزارش خبرگزاری وبلاگ مهیار، ده ها هزار کاربر در سراسر دنیا گزارش داده اند که نمی توانند به خدمات مایکروسافت، از جمله Teams و Outlook و بعلاوه XBox Live دسترسی داشته باشند، به طوری که 5000 نفر در بریتانیا این مشکل را در Downdetector گزارش نموده اند که قطعی وب سایت را ردیابی می نماید.

بیشتر بخوانید:

ساکنان این منطقه بعد از 65 روز خورشید را دیدند

آشنایی با هلی کوپترهای ترسناک روسیه که شاید به ایران بیایند / عکس

مایکروسافت گفته است که در حال آنالیز این قطعی است و در بیانیه ای به کاربران گفته است که در حال تجزیه و تحلیل و یافتن برترین استراتژی است.

با توجه به اینکه بسیاری از ما برای کار به دستگاه ها و برنامه های مایکروسافت تکیه می کنیم - بیش از 280 میلیون نفر در سراسر دنیا از امکانات مایکروسافت استفاده می نمایند - مردم به رسانه های اجتماعی رفتند تا افکار خود را در خصوص قطعی به اشتراک بگذارند.

شخصی در توییتر گفت: تیم های مایکروسافت و Outlook از کار افتاده اند. چه چهارشنبه دوست داشتنی!

شخص دیگری گفت: مایکروسافت از کار افتاده است و هیچ موجی در توییتر راه نیافتاده است. با وجود 280 میلیون کاربر آن اما همه ساکت هستند.

با توجه به Downdetector، مسائل مایکروسافت در بسیاری از کشورهای دیگر در سراسر دنیا نیز گزارش شده است، با هزاران گزارش در هند و ژاپن.

منبع: cosmopolitan

227227

منبع: خبرآنلاین

به "مایکروسافت از کار افتاده، بنابراین ما امروز کار نخواهیم کرد، خداحافظ!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مایکروسافت از کار افتاده، بنابراین ما امروز کار نخواهیم کرد، خداحافظ!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید