مزاحم های کوچک بلای جان مستاجران کبکی

به گزارش وبلاگ مهیار، در این زمان از سال که بسیاری از کبکی ها به خانه تازه نقل مکان می نمایند، ممکن است هجوم حشراتی مثل ساس افزایش یابد.

مزاحم های کوچک بلای جان مستاجران کبکی

به گزارش وبلاگ مهیار ، بر اساس اطلاعات وب سایت وزارت بهداشت کبک، در سال 2015، 1.1 درصد از خانوارهای کبک یا حدود 40 هزار خانوار، در سال قبل از نظرسنجی در خانه های خود ساس داشتند.

بر اساس داده های شهر مونترال، مستاجران بیش از صاحبان خانه ها تحت تأثیر این مشکل قرار می گیرند.

و این مساله برای مستاجرانی که عایدی سالانه آنها کمتر از 20 هزار دلار است، حتی بیشتر است. در واقع، 8.9 درصد از مستاجران کم عایدی در مقایسه با 0.9 درصد از افراد با عایدی بیش از 60 هزار دلار، تحت تأثیر مسائل ناشی از هجوم این حشرات قرار دارند.

هرچند که حشرات ناخواسته می توانند به هر خانه ای حمله نمایند و نباید وجود آنها را پنهان کرد.

تازهترین مطالب

حلزون ها یک شهر آمریکا را به قرنطینه کشاندند

کرایه خانه ها در ونکوور همچنان بالا می رود

همه آنچه قبل از امضای اجاره نامه در مونترال باید بدانید

استارت آپ محقق ایرانی برای تشخیص بیماری ها با استفاده از…

با اینکه ساس ها باعث انتقال بیماری به افراد نمی شوند، با این حال، این حشرات مسائل روانی، استرس و بی خوابی زیادی ایجاد می نمایند. آنها می توانند مسائلی مانند آسم در انسان ایجاد نمایند.

برترین توصیه این است که در زمان اسباب کشی به خانه تازه، محل را خوب آنالیز کنید.

پیشنهاد شده که اطراف قرنیزها و پریزهای برق را نگاه کنید، که ممکن است آثاری از مدفوع وجود داشته باشد، شبیه لکه های کوچک مداد سیاه. بعلاوه ممکن است جسد ساس یا بقایای پوسته اندازی این حشرات وجود داشته باشد.

در خصوص آنالیز وجود سوسک ها هم باید در آشپزخانه و حمام که لوله ها و مخازن آب گرم وجود دارد، به دنبالشان گشت.

این حشره از نور فراری است و به صورت دسته جمعی و عموماً زیر سینک می ماند. سوسک ها هم لکه های سیاه کوچکی از خودشان به جای می گذارند، البته با مورد ساس ها فرق دارد.

در صورت مشاهده حشرات باید با مالک یا مدیر ساختمان تماس بگیرید تا از انتقال آنها به منازل دیگر جلوگیری گردد. بعلاوه توصیه می گردد از آفت کش های غیرمجاز استفاده نگردد چون باعث ریشه کن شدن این حشرات نمی گردد.

در خصوص ساس ها و سوسک ها، بهتر است با متخصصان مدیریت آفات که تجهیزات لازم برای خلاص شدن از شر این مزاحم ها را دارند و می توانند افراد را در این شرایط استرس زا هدایت نمایند، تماس بگیرید.

منبع: خبرکانادا

به "مزاحم های کوچک بلای جان مستاجران کبکی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مزاحم های کوچک بلای جان مستاجران کبکی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید