مصوبه واگذاری شرکت کشت و صنعت مغان به بخش خصوصی لغو شد ، تلاش برخی نزدیکان دولت برای فعالیت های غیرقانونی!

به گزارش وبلاگ مهیار، هیات داوری سازمان خصوصی سازی مصوبه واگذاری شرکت کشت و صنعت مغان را لغو کرد، با این حال کنندگان مجلس اعلام می کنند که از سوی دولت برای اجرای این دستور سازمان خصوصی سازی، سنگ اندازی شده است.

مصوبه واگذاری شرکت کشت و صنعت مغان به بخش خصوصی لغو شد ، تلاش برخی نزدیکان دولت برای فعالیت های غیرقانونی!

به گزارش خبرنگار دانشگاه وبلاگ مهیار، روز گذشته شکور حسین پور، کننده مردم پارس آباد در مجلس شورای اسلامی در مصاحبه با رسانه ای از ابطال مصوبه واگذاری شرکت کشت و صنعت مغان به بخش خصوص از سوی هیات عالی داوری سازمان خصوصی سازی خبر داد.

حسین پور البته گفت که این مسئله باعث تکدر خاطر رئیس جمهور در جلسه هیئت دولت نیز شده و تذکراتی را به وزرای مربوطه داده است.

اما امروز، احمد علیرضابیگی، کننده مردم تبریز در مصاحبه با پایگاه خبری نصر از تلاش برخی مقامات عالی رتبه دولت برای جلوگیری از این تصمیم سازمان خصوصی سازی خبر داده. او گفته برخی نزدیکان رئیس جمهور، قبلا همه تلاش خود را کرده بودند که پرونده کشت و صنعت مغان به هیات داوری نرود و سازمان خصوصی سازی را تحت فشار گذاشته بودند تا درخواست خود را از هیات داوری پس بگیرند و در نهایت پرونده کشت و صنعت مغان با مصالحه ای غیرقانونی حل و فصل شود؛ که این تلاشها بی نتیجه ماند؛ تا جایی که رئیس جمهور در جلسه اخیر هیات دولت، دو وزیر اقتصاد و دادگستری را مورد عتاب قرار داد و از ابطال واگذاری کشت و صنعت مغان ابراز نارضایتی کرد.

بیگی گفته این رفتار رئیس جمهور در ادامه همان روشی است که در مورد وزیر سابق صنعت انجام شد و چنین رفتار هایی در دولت امنیت شغلی وزرا را به مخاطره می اندازد و مدیریت کشور در سطح کلان را با چالش روبرو می کند. آقای روحانی باید مراقبت بیشتری از رفتار خود و کابینه اش داشته باشد.

همچنین فیروز احمدی، کننده اسبق مردم پارس آباد در مجلس شورای اسلامی نیز در پی واکنش منفی دولت در این خصوص بیانیه ای را منتشر کرد و در آن به استاندار اردبیل هشدار داد که اگر اجرای حکم صادر شده از سوی هیات داوری سازمان خصوصی سازی تعلل کند، باعث گسترش اعتراضات مردمی خواهد شد. وی همچنین گفت که به زودی طوماری تهیه خواهند کرد و در آن از قوه قضاییه برای ورود به این موضوع دعوت می کنند.

گفتنی است، شرکت کشت و صنعت مغان در سال 97 به قیمت بسیار پایین که در رسانه ها تغبیر به قیمت پفک شد، به صاحب برند شیرین عسل واگذار شد. فروردین سال گذشته هیات تحقیق و تفحص، متشکل از تعدادی از کنندگان مجلس، برای بررسی نحوه واگذاری این شرکت و شرایط فعلی آن، تشکیل شد و پیگیری های این هیات و فعالان مدنی و اجتماعی پارس آباد، منتج به دستور ابطال واگذاری کشت و صنعت مغان از سوی هیات داوری سازمان خصوصی سازی شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "مصوبه واگذاری شرکت کشت و صنعت مغان به بخش خصوصی لغو شد ، تلاش برخی نزدیکان دولت برای فعالیت های غیرقانونی!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مصوبه واگذاری شرکت کشت و صنعت مغان به بخش خصوصی لغو شد ، تلاش برخی نزدیکان دولت برای فعالیت های غیرقانونی!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید