پلمپ، انتها حراج دردسرساز فروشگاهی در شهرک غرب

به گزارش وبلاگ مهیار، پس انتشار ویدیویی از یک فروشگاه در شهرک غرب تهران که با برگزاری حراج منجر به ایجاد تجمع چندده نفری در فضای بسته پاساژ شده بود، ماموران پلیس اماکن عمومی تهران عظیم اقدام به پلمب این فروشگاه کردند.

پلمپ، انتها حراج دردسرساز فروشگاهی در شهرک غرب

به گزارش وبلاگ مهیار به نقل از ایسنا، مرکز اطلاع رسانی پلیس پایتخت خاطرنشان کرد: در پی انتشار ویدیویی در فضای مجازی که حاکی از تجمع شمار زیادی از شهروندان در مقابل واحدی صنفی در یکی از مجتمع های تجاری واقع در شهرک غرب تهران بود. رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران پلیس نظارت بر اماکن عمومی تهران عظیم نهاده شد که در پی آن معین شد این تجمع به دلیل حراج اجناس در این واحد صنفی صورت گرفته است. به همین دلیل نیز با توجه به این که این اقدام منجر به تجمع شهروندان در فضای بسته و بدون رعایت فاصله گذاری اجتماعی شده بود ماموران با حضور در محل از ادامه فعالیت این واحد صنفی جلوگیری کردند.

برابر مقررات و مصوبات ستادملی مقابله با کرونا، واحدهای صنفی که مقررات و دستورالعمل های بهداشتی مربوط به کرونا را رعایت ننمایند، پلمب خواهند شد.

پیش از این سردار حسین رحیمی، گفته بود که شهروندان می توانند عدم رعایت پروتکل های بهداشتی را به وسیله تماس با پلیس اطلاع رسانی نمایند.

منبع: اقتصادنیوز

به "پلمپ، انتها حراج دردسرساز فروشگاهی در شهرک غرب" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پلمپ، انتها حراج دردسرساز فروشگاهی در شهرک غرب"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید