پنل پشتی آیفون 15 پرو مکس به راحتی می شکند!

به گزارش وبلاگ مهیار، مدل های پرو آیفون 15 از فریم تیتانیومی بهره می برند که این تغییر قرار است دوام آن ها را در برابر ضربات مختلف افزایش دهد. به تازگی ویدیویی که از تست سقوط آیفون 15 پرو منتشر شده، نگرانی های زیادی در خصوص دوام بدنه این گوشی ایجاد نموده و حالا کانال مشهور JerryRigEverything در یوتیوب، نشان داده که پنل پشتی آیفون 15 پرو به راحتی شکسته می گردد.

پنل پشتی آیفون 15 پرو مکس به راحتی می شکند!

در این ویدیو مانند دیگر ویدیو های این کانال، انواع و اقسام تست ها برای آنالیز مقاومت بدنه آیفون 15 پرو مکس صورت می گیرد و می توانیم ببینیم که اگرچه پنل پشتی در برابر خط و خش بسیار مقاوم است، ولی لبه ها با اجسام تیز به راحتی با خط و خش های زیادی روبرو می شوند. در این میان باید به مقاومت بالای نمایشگر و دوربین ها در برابر خط و خش اشاره کنیم.

در بخشی از ویدیو، این یوتیوبر مانند همواره سعی می نماید گوشی را از پنل پشتی خم کند و در عرض فقط پند ثانیه، صدای شکستن پنل پشتی شیشه ای به گوش می رسد. این یوتیوبر اعتراف می نماید که انتظار نداشته پنل پشتی این گوشی به همین راحتی بشکند و با وجود اینکه طی 11 سال گذشته گوشی های خیلی زیادی را برای این موضوع آنالیز نموده، بیشتر گوشی ها از این تست سربلند بیرون می آیند.

البته حتی بعد از شکسته شدن پنل پشتی، برای خود گوشی مسئله ای پیش نمی آید و نمایشگر و فریم بدون مشکل هستند. این یوتیوبر این احتمال را مطرح نموده که شاید به علت مقاومت بسیار بالاتر فریم تیتانیومی، این فریم نمی تواند فشار وارد شده به پنل پشتی را به خوبی پخش کند و به همین دلیل کوچک ترین فشاری احتمالا منجر به شکسته شدن پنل پشتی می گردد.

منبع: 9to5mac

منبع: دیجیکالا مگ

به "پنل پشتی آیفون 15 پرو مکس به راحتی می شکند!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پنل پشتی آیفون 15 پرو مکس به راحتی می شکند!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید