پیش بینی استقرار 60 هزار نفر در شهر نو ایوانکی

به گزارش وبلاگ مهیار، خبرنگاران/سمنان سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری سمنان از پیش بینی استقرار بیش از 60 هزار نفر در شهر نو ایوانکی در افق بلندمدت اطلاع داد و گفت: شهر نو ایوان کی به وسیله ظرفیت های ساخت و ساز پروژه ها و طرح های مسکن سازی، توان ایفای نقش موثر در تحقق مطلوب جهش فراوری مسکن در استان را دارد.

پیش بینی استقرار 60 هزار نفر در شهر نو ایوانکی

حمیدی، سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری سمنان در جلسه آنالیز آخرین شرایط پیشرفت فرایند اجرایی آماده سازی اراضی شهر نو ایوان کی با بیان اینکه جلسه بسیار خوب و بازدید موثری امروز از شهر نو ایوان کی انجام گرفت که در تصمیم گیری ها در کمیسیون ماده 5 تاثیر گذار خواهد بود، اظهار کرد: ضرورت دارد تا در طرح جامع و تفضیلی به صورت موضعی و موقت در راستای تسریع در ساخت و ساز ها در شهر نو ایوان کی، مصوبات لازم در نظر گرفته گردد.

وی ادامه داد: در مورد فرآهم سازی زیرساخت های شهر نو ایوان کی نیز اقدامات موثر صورت می گیرد.

حمیدی اعلام نمود: یکی از اولویت های دولت، تامین مسکن برای جامعه محروم و کارگری است که در راستای تحقق اولویت دولت و طرح جهش فراوری مسکن، شهر نو ایوان کی می تواند به صورت مطلوب مورد توجه قرار گیرد.

وی افزود: یکی از برجسته ترین پروژه های سطح کشور که می تواند برنامه طرح جهش فراوری مسکن را جامع عمل بپوشاند، شهر نو ایوان کی است که ما در استان در راستای رفع مسائل و مسائل این پروژه کوشش خواهیم کرد.

معاون عمرانی استاندار سمنان توضیح داد: جامعه کارگری که در نزدیکی شهرک های صنعتی فعال هستند، می توانند در شهر نو ایوان کی استقرار یافته و در نهایت این موضوع از بسیاری از مسائل و معضلات جامعه کارگری بکاهد.

وی با بیان اینکه اولویت ما امروز تحقق جهش فراوری مسکن در استان است، اعلام کرد: به همین دلیل برگزاری موثر و مستمر جلسات کمیسیون ماده 5 و کارگروه امور زیربنایی در دستور کار نهاده شد به گونه ای که امروز پفراینده ها در این کمیسیون و کارگروه در سطح استان به صفر رسیده است.

سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری سمنان با بیان اینکه در افق بلند مدت استقرار 60 هزار نفر در شهر نو ایوان کی پیش بینی شده است، گفت: آنالیز پفراینده های شهر نو ایوان کی در کمیسیون ماده 5، یقینا منجر به اجرای پروژه های مسکونی با مهندسی بهتر و زندگی مطلوب تر برای ساکنین خواهد شد.

آنالیز مسائل شهرک صنعتی جنت آباد ایوانکی

سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری سمنان، گفت: مباحث و مسائل پیرامون شهرک صنعتی جنت آباد گرمسار آنالیز و رسیدگی خواهد شد.

حمیدی، افزود: باید مسائل و مباحث موجود در حوزه شهرک صنعتی جنت آباد، اولویت بندی شده و طی تعامل مابین سازمان همیاری شهرداری های استان، صاحبان صنایع مستقر و هیات امنا شهرک رفع گردد.

وی افزود: ما توان و کوشش خود را به جهت حل موارد و مسائل موجود و مساعدت های لازم در این زمینه به کار خواهیم گرفت.

حمیدی با اشاره به بازدید میدانی از این شهرک به منظور حل مسائل آن، اعلام نمود: اگر واحدهای صنعتی مستقر در شهرک فعال بوده، رونق پیدا نموده و رشد نمایند، شهرک نیز رشد و تعالی پیدا خواهد نمود.

وی از برنامه ریزی برای حمایت از فعالان فراوری اطلاع داد و اعلام نمود: حمایت از صاحبان صنایع و سرمایه گذاران از وظایف اصلی ماست و با ورود دستگاه های اجرایی متولی امر، اقدامات مطلوب و لازم را در دستور کار قرار خواهیم داد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "پیش بینی استقرار 60 هزار نفر در شهر نو ایوانکی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیش بینی استقرار 60 هزار نفر در شهر نو ایوانکی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید