چهره های عجیب این 7 حیوان شما را شوکه می نماید!

به گزارش وبلاگ مهیار، هر وقت حرف از چهره و حالت صورت می گردد کلماتی مانند زشت، زیبا و عجیب به فکر می رسد و این موضوع در میان حیوانات نیز وجود دارد.

چهره های عجیب این 7 حیوان شما را شوکه می نماید!

چهره یکی از نکاتی است که می توان حیوانات مختلف را به یاری آن تشخیص داد زیرا حیوانات دارای گونه های متفاوت هستند و هر کدام معمولا تفاوت هایی هر چند ظریف در چهره شان وجود دارد. 7 حیوان با چهره عجیب را در مجله اینترنتی دلتا بشناسید.

آی آی

یکی از موجوداتی که در ماداگاسکار پیدا شده است آی آی نام دارد. این موجود عجیب چهره ای خاص دارد و یکی از نادرترین پستانداران روی زمین است. این موجود برای روستایان به عنوان یکی از موجودات منحوس شناخته می گردد، از این رو هرکس آن را ببیند خواهد کشت. در سالیان دور این موجود باعث شده است که روستایان مریض شده و بمیرند و از همین رو به فرشته مرگ روستاهای ماداگسکار معروفیت پیدا نموده است.

کریولا

آسیا قاره ایست که هر موجودی ممکن است در آن یافت گردد زیرا تنوع آب و هوایی و قومیتی بسیاری دارد. یکی از موجوداتی که طی سال های اخیر پیدا شده است خفاش کریولا نام دارد. این خفاش چهره ای بسیار عجیب دارد و معمولا در نقاطی از زمین زندگی می نماید که دست انسان ها کمتر به آن می رسد. این خفاش با انسان ها رابطه خوبی ندارد. با کمترین حالت تحریک آمیزی به انسان حمله ور خواهد شد.

موش کور صحرایی

موش حیوانی ریز اما ترسناک است زیرا تحقیقات اجرا شده نشان می دهد بیش از نیمی از انسان ها از این موجود می ترسند. موش کور صحرایی یکی از انواع موش هایی است که در صحرای آفریقا زندگی می نماید اما چهره آن بسیار عجیب و غریب است. پوست کش آمده، دندان های عجیب از جمله ویژگی های این موش هستند. دانشمندان دریافته اند که این موش عجیب و زشت می تواند یک درمان موثر برای سرطان باشد.

هزازپای پشمالو

یکی از بامزه ترین هزارپاهایی که در جهان وجود دارد به نام پشمالو شناخته می گردد. این هزارپا بدنی پر از مو دارد ولی دست زدن به این موها مساوی با مرگی دردناک خواهد بود، زیرا تمامی سطح بدن این هزارپا با سم پر شده است. این هزارپا در آمریکا دیده شده است و معمولاً میان برگ درختانی مانند بلوط پنهان می گردد. طول آن هزارپا در بلندترین حالت می تواند به 32 میلی متر برسد.

ایسوپاد

یکی از شکارچیان کف دریاست که چند سال پیش از عمق 2 هزار متری آب پیدا شد. این شکارچی دارای چهره ای بسیار شبیه به یک حشره خاکی اما غول پیکر است که به عنوان یکی از موجوداتی شناخته می گردد که تنها در تاریکی مطلق زیر آب زندگی می نماید. این آبزی عجیب از لاشه حیوانات مرده یا مواد غذایی که در کف آب به جای مانده است تغذیه می نماید.

مارمولک بادبزنی

این مارمولک که در دو رنگ قهوه ای و زرد پیدا می گردد یکی از عجیب ترین مارمولک هایی است که روی زمین زندگی می نماید و زادگاه اصلی آن نیز استرالیا است. این مارمولک در کناره های سرش دارای باله های بسیار بزرگی است که در هنگام عصبانیت یا متوجه شدن خطر، آن ها را باز می نماید. این بادبزن ها گاهی می توانند تا 90 سانتی متر طول داشته باشند. این موجود غالبا روی درخت ها زندگی می نماید اما ممکن است بر روی زمین نیز دیده گردد.

مارمولک دم برگی

یکی دیگر از مارمولک های بسیار عجیبی که در جهان وجود دارد با نام دم برگی شناخته می گردد. این مارمولک در ماداگاسکار دیده می گردد و نهایت به طول 330 میلیمتر می رسد. این مارمولک ها دارای اندامی بسیار نازک هستند، با دست و دمی که اصلا شباهت به حیوانات ندارند. بعلاوه چهره آن ها نیز بسیار عجیب است و چشم هایی ترسناک دارند. صدای این مارمولک ها بیشتر شبیه به جیغ زدن است و دهانشان به نسبت بدنشان بسیار بیشتر باز می گردد.

پیشنهاد مطالعه:مطلب 3 پزشک نمای شیطان صفت تاریخ! را بخوانید.

منبع:ajibtarin

منبع: پیام دلتا

به "چهره های عجیب این 7 حیوان شما را شوکه می نماید!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چهره های عجیب این 7 حیوان شما را شوکه می نماید!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید