کار بسیار سختی در جام ملت های آسیا داریم

به گزارش وبلاگ مهیار و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، افسانه چترنور درباره اندازه آمادگی اش پس از غیبت در تمرینات تیم ملی گفت: در آخرین اردوی متصل به اعزام مسابقات مقدماتی قهرمانی آسیا ازبکستان به علت آسیب دیدگی در تاشکند حضور نداشتم. نزدیک به 45 روز از میادین دور بودم و اصلا تمرینی نداشتم. خیلی خوشحالم که الان در اردوی تیم ملی فوتبال بانوان حضور پیدا کردم. خوشبختانه شرایط تیم خیلی خوب و مناسب است و در این اردو تمرینات آماده سازی را در کنار ملی پوشان انجام می دهم تا به آمادگی کامل و هماهنگی لازم برسم.

کار بسیار سختی در جام ملت های آسیا داریم

وی در ادامه در مورد حضور در بازی های باشگاهی آسیا که در اردن برگزار گردید، تاکید نمود: شرایط و امکانات ما با تیم های دیگر در آسیا خیلی فرق داشت، آن ها اردوهای منظم و بازی های تدارکاتی بین المللی داشتند اما ما حتی نتوانستیم یک بازی تدارکاتی سخت داشته باشیم اما همه کوشش مان را برای کسب این عنوان کردیم و توانستیم به مقام نایب قهرمانی برسیم. البته ما حق مان قهرمانی بود، چرا که به خاطر دو کارت زرد بیشتر نایب قهرمان شدیم.

مهاجم تیم ملی فوتبال بانوان درباره بازیهای جام ملتهای آسیا گفت: تیم ملی فوتبال کار بسیار سختی در جام ملت ها دارد، چرا که با چین و چین تایپه که سطح بالایی در فوتبال آسیا دارند و تیم هند که میزبانی بازی ها را دارد و نشان می دهد که در پی سرمایه گذاری است و می آید که برترین نتایج را بگیرد، امیدوارم که تیم ملی مان بتواند برترین نتیجه را بگیرد. به نظرم بازیکنان اگر تمام نکاتی که کادر فنی مد نظر دارد را در زمین اجرا نمایند می توانیم نتایج قابل قبولی در این مسابقات بگیریم.

چترنور در سرانجام خاطر نشان کرد: با هماهنگی که کادر فنی تیم ملی فوتبال بانوان با سازمان لیگ انجام داده است بازیکنان به طور منظم در اردوهای تیم ملی حضور پیدا نموده و بعد از آن به باشگاه هایشان برمی گردند که این رویه به حفظ آمادگی بازیکنان یاری بسزایی می نمایند، چرا که آنها مرتب در شرایط مسابقه هستند. تنها مشکل بازی تدارکاتی است.

منبع: خبرگزاری مهر

به "کار بسیار سختی در جام ملت های آسیا داریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کار بسیار سختی در جام ملت های آسیا داریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید